Suzuki GSX-R600 uit 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je van een 1000 twin naar een 1000 4 in lijn gaat wel ja. :+ 600's maken ten eerste meer toeren, ten tweede heeft een 600 een stuk later max vermogen en koppel dan een 1000. 600 moet je veel hoger in z'n toeren racen.
 
Mijn ervaring met Aprilia is dat ze in de weg rijden :W :P

Niemand een mooie K7 kopen??
 
Netjes Johan! :)
wel weer een Soes?
succes met de verkoop...
thanks. ben er nog niet over uit wat het word, soes lijkt me wel leuk, die fiets ken ik inmiddels redelijk, maar dan ben ik verpest omdat ik het nieuwe model gezien heb en de berichten erover gehoord heb en die kost te veel euries. :P
 
Omhoog.

Voor nog geen 5000 euro heb je een recente supersport fiets, geschikt voor het circuit of op de straat, want het kenteken heb ik er nog bij! Deze fiets was in m'n eerste seizoen, na 6x Assen en 4x Zandvoort, goed voor een 1.55 op Assen en 2.00 op Zandvoort, snel zat dus!

Motor kan, naar wens, helemaal fris afgeleverd worden met een onderhoudsbeurt.
 
Nog wat pic's:
1155905531_5_ZdX5.jpeg

1155905561_5_XjbB.jpeg

1155905701_5_vabW.jpeg
 
kut, als nou niet mn hand volledig in de poeier lag...
Nu kopen, hand uit poeier laten komen (heb afgelopen januari ook mijn hand naar de tering geholpen... duurt wel effe, maar toch. :X ) en dan daarna weer stuntelen zoals jij dat super goed kan :}

Die motor loopt niet weg als jouw naam op de eigendomspapieren staan... zolang ie hier staat loop je dat risico wel O-)

Dus.... *D

+ Als je niks kan, moet je je tijd doorkomen; kijken naar een mooie motor is dan een goede tijdsbesteding! :Y (nogmaals; ik kan het weten :+ )
 
Laatst bewerkt:
Toch ook nog even schoppen :P

Hij is klein, kaal en soms grofgebekt, maar diep van binnen een topgozah die een mooie motor voor een nog mooier prijsje verkoopt: (probeert 'ie ten minste -O- ) Het is gRRaafie *O* :}

@Johan

Goei schoppie zo? :)
 
Toch ook nog even schoppen :P

Hij is klein, kaal en soms grofgebekt, maar diep van binnen een topgozah die een mooie motor voor een nog mooier prijsje verkoopt: (probeert 'ie ten minste -O- ) Het is gRRaafie *O* :}

@Johan

Goei schoppie zo? :)

Sow wat heb jij nodig van hem dan _O-
Hij is al bezet hoor :+
 
Sow wat heb jij nodig van hem dan _O-
Hij is al bezet hoor :+
Johan en ik hebben een vet gezonde relatie :)

En zijn secretaresse, diene Mel. Toffe meid :Y Leuk om te zien ook O-)













Mag ik nog een keer aardig doen tegen iemand, of wil jij ook zon reactie in je verkooptopic?! :P
 
Johan en ik hebben een vet gezonde relatie :)

En zijn secretaresse, diene Mel. Toffe meid :Y Leuk om te zien ook O-)













Mag ik nog een keer aardig doen tegen iemand, of wil jij ook zon reactie in je verkooptopic?! :P

Ja zolang je van me afblijft wel, anders krijg ik de neiging om m'n vuist op je neus te laten landen. :+ :j


Thanks voor de kick ouwe. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan