Suzuki GSX-R750: Banden en vlees worden verschroeid! #20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh dat ding nee zoiets uit China durf ik niet te gebruiken.

Heb veel leergeld betaald in het verleden.Ook met imitatie spul (remschijven) Made uit de UK , waarvan je zou verwachten dat het kwalitatief goed zou moeten zijn :N

Mijn rear-set afkomstig uit China is wel aardig heb wel alle bouten vervangen voor kwaliteit RVS bouten met een gegarandeerde treksterkte. De China bouten hebben die merk tekens niet erop staan dus dat monteer ik dan ook niet.

Ja je moet ook wel weten welke zaken je wel en niet kunt gebruiken. Zoiets belangrijks als remmen neem ik goed spul voor maar een SR is elektronica daar zijn die Chinezen wel goed in.
 
Ja je moet ook wel weten welke zaken je wel en niet kunt gebruiken. Zoiets belangrijks als remmen neem ik goed spul voor maar een SR is elektronica daar zijn die Chinezen wel goed in.

Ze kunnen alleen goed wokken :9


We horen het wel als je motor affikt :P. :+
 
Laatst bewerkt:
Merk dat mijn rempomp van de SRAD aan een revisie setje toe is.De PISTON & CUP SET uit 1998 heeft er veel van geleden sinds mijn laatste keer dat ik deze 25 keer ontlucht had _O- |( :r .

Kreeg de remleiding namelijk niet dicht op de klauwen ,na de banjo's bekeken te hebben bleken deze wat vervormt/ingedrukt door de koperringen ?? Nadat ik de koperringen warm gestookt had tot c.a 600 graden en banjo's gevlakt had was het zaakje wel dicht.

Telkens nieuwe koperringen gebruikt btw en vast gezet op 23Nm ;) Het waren HEL leidingen uit Nederland met de andere sets uit Engeland nooit problemen mee gehad.

Een nieuwe set kost c.a 40 Euro en een Breaking rempomp is 175euro plus heb dan beter remmateriaal.
Hmm i see.
Ik woon naast pijnacker en laat daar nou net goodyear zitten (y).
Die srad die je heb is een 750 toch? Die hebben 6 zuiger klauwen als ik me niet vergis. je kan het best de orginele pomp maten gebruiken of verplaatsing berekennen en degene die het meest in de buurt komt nemen. Mits je tevreden was over het remgedrag van de oude pomp. Alhoewel ik bij 6 zuiger klauwen al gauw neig naar een 19mm pomp maar een beetje rekennen aan de zuiger diametertjes van de remcups en rempomp laat je zien wat een beetje een realistische remcup verplaatsing is. Mocht je daaraantoekomen dan doen we dat even over de pm.
 
Boy je zit zekers niet op Segbroek anders hadden we een bakkie kenne doen ;)

Jij wel dan? Via de voorkant, of de 'artiesteningang'? ;) :9

Ik had vandaag VTB, ambulancedag... Tatutatutatu... van 0900 tot 1600... hoor het nu nog! Haha!

Gisteren zijn we nog 'gespot' in Rotterdam:
Bq-cGanIcAENd1I.jpg
 
Laatst bewerkt:
Van een chinees? _O-
Whahahaha deze vind ik geweldig _O-

_O-
Van een chinees? _O-


Sinds hij papa wordt doet tie een beetje raar _O-

Ik heb nix met trek Chinezen :N
Dat zijn de hormonen.....o wacht............die heeft de vrouw alleen.
Hmmmmm dan weet ik ook niet wat het is :?
Boy je zit zekers niet op Segbroek anders hadden we een bakkie kenne doen ;)

Jij wel dan? Via de voorkant, of de 'artiesteningang'? ;) :9

Ik had vandaag VTB, ambulancedag... Tatutatutatu... van 0900 tot 1600... hoor het nu nog! Haha!

Gisteren zijn we nog 'gespot' in Rotterdam:
Bq-cGanIcAENd1I.jpg
Ben je motor agent?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan