Suzuki GSX-R750 Deel 10 "Doet u mij maar een Corona..."

Status
Niet open voor verdere reacties.
JA IK HEB VAKANTIE!!!! *O* :+ _O-

sorry had ff een zwak momentje maar helaas ben ik het met jullie niet bepaald eens.

ik vind wegmisbuikers leuker als blikopdeweg met die gast....

die andre vraagt tenminste nog eens echte consumenten vragen ipv dat corrigerend politiek correct gedrag van die gast van blikopdeweg :X

maar goed ieder zijn ding. ;)
full


loesje.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als je het niet erg vind ...'k wil graag nog een oog dicht doen vannacht B|
slaap toch pas over een paar uurtjes want ik heb lekker vakantie :+

hmmmz dit vraagt omt plaatjes :+ _O-


full


Alleen nog die smoke glaasjes hè :Y
*O* *O* :} :}

Als je het niet erg vind ...'k wil graag nog een oog dicht doen vannacht B|


Jij kan morgen op je werk weer verder slapen :Y
:^

HE WAT?????


:+
 
Nou ja goede keus, je moet wel de nadelen van te voren overzien:

  • je vriend(in)en wordt verwaarloosd omdat je een nieuwe vlam hebt;
  • de maandelijkse afschrijving richting het CJIB hakt in op je salaris;
  • je krijgt last van je kaken van het glimlachen 24/7;
  • je wordt getreiterd met de termen orgaandonor en wegmisbruiker;
  • je krijgt een gloeiende hekel aan Andre van der Toorn;
  • je gemiddelde hartslag slaat omhoog;
  • je komt eens wat vaker bij een benzinepomp;
  • je komt wat vaker oog in oog met O-) Petrus aan de hemelpoort |( ;

Maar ja, ik heb het er wel voor over.

Tips? Koop eentje van na 2006, dat zijn echt de nieuwe modellen met korte uitlaatjes en een waanzinnig sexy ass!

_O- _O- _O-
 
Ik heb ook vakansie, en dat voelt heerlijk! Alleen heb ik dat al min of meer sinds februari. Dus mij hoort u niet klagen. :z

En ik ga niet eens beginnen aan een discussie over Blikopdeweg vs Wegmisbruikers met Cees van Geelkerken en Anton Mussert! :X
 
Afgelopen zomer een VRO-3 cursus gevolgd, een beetje geleerd bochtjes maken.
Daar de eerste actiefoto's gekregen. Voor mijn gevoeg ging het wel schuin! Als je het later terugziet op de foto's en vergelijkt met de medecursisten besef je dat je nog een lange weg te gaan hebt.
http://www.wegraceinfo.nl/?pagina=fotoalbum&fotoalbum=foto&categorie_volgnr=1870&paginanr=340
(Ik heb geen zin om -tig euro uit te geven voor een paar digitale foto's.)
VRO 3 lijkt me ook leuk

al paar keer op zandvoort wezen vlammen. groep 2 is wel fun 3 vind ik weer te snel want heb je geen marshall en wil graag dat iemand voor me rijd voor de lijnen.

ik denk altijd nog aan de fiets die ik onder me kont heb want er valt niks te zinnen alleen te verliezen ;)

mss volgend jaar als ik financieel wat ruimer in me jasje zit een VRO doen en een tracktraining *O*
 
Het lijkt me echt zo bruut om eens op een circuit te gaan scheuren! VRO-3 was een goede training, moet nu nog wat meer oefenen op de weg om me knietjes aan de grond te krijgen.

Maar als ik al aan een circuitdag denk zie ik de krassen op me schatje verschijnen. Daar wil ik het liefst een speciale circuitracer voor kopen. Ooit, als de financiën het toelaten.
 
Het lijkt me echt zo bruut om eens op een circuit te gaan scheuren! VRO-3 was een goede training, moet nu nog wat meer oefenen op de weg om me knietjes aan de grond te krijgen.

Maar als ik al aan een circuitdag denk zie ik de krassen op me schatje verschijnen. Daar wil ik het liefst een speciale circuitracer voor kopen. Ooit, als de financiën het toelaten.

nou rij eens ff met me mee woon zelf in nijkerk dus niet ver van je vandaan.. samen rijden is altijd leuker ;)
 
VRO 3 lijkt me ook leuk

al paar keer op zandvoort wezen vlammen. groep 2 is wel fun 3 vind ik weer te snel want heb je geen marshall en wil graag dat iemand voor me rijd voor de lijnen.

ik denk altijd nog aan de fiets die ik onder me kont heb want er valt niks te zinnen alleen te verliezen ;)

mss volgend jaar als ik financieel wat ruimer in me jasje zit een VRO doen en een tracktraining *O*


ik verloor mijn fiets zondag bijna onder me kont vandaan
reed op het politie circuit in lelystad waar ik met 100 km/h een highsider kreeg
gelukkig heb ik hem kunnen houden.
daarna een filmpje gemaakt met een cam van 20 euro
normaal is het geluid beter maar omdat er zoveel wind stond is dit niet best meer
 
ik verloor mijn fiets zondag bijna onder me kont vandaan
reed op het politie circuit in lelystad waar ik met 100 km/h een highsider kreeg
gelukkig heb ik hem kunnen houden.
daarna een filmpje gemaakt met een cam van 20 euro
normaal is het geluid beter maar omdat er zoveel wind stond is dit niet best meer
3:04 doen over 1 rondje :+

dat kan sneller :+ _O-

:j

maaruh gelukkig dat je hem hebt kunnen houde. wel leuk filmpje om het circuit een beetje door te krijgen *O*
 
VRO 3 lijkt me ook leuk

al paar keer op zandvoort wezen vlammen. groep 2 is wel fun 3 vind ik weer te snel want heb je geen marshall en wil graag dat iemand voor me rijd voor de lijnen.

ik denk altijd nog aan de fiets die ik onder me kont heb want er valt niks te zinnen alleen te verliezen ;)

mss volgend jaar als ik financieel wat ruimer in me jasje zit een VRO doen en een tracktraining *O*

Keer achter mij aanrijden :Y

Rij Level 3 op CPZ ,maar nog niet met de Duc daar gereden :N '(
(Geen 1 circuitdag is dit jaar door gegaan :( )

Volgende seizoen dus rustig beginnen dus haak maar aan als je wilt :Y
 
Ik weet niet of smokey-RR nog tijd heeft om een nieuw topic te openen want deze is een beetje vol 8-)
 
Laatst bewerkt:
VRO 3 lijkt me ook leuk

al paar keer op zandvoort wezen vlammen. groep 2 is wel fun 3 vind ik weer te snel want heb je geen marshall en wil graag dat iemand voor me rijd voor de lijnen.

ik denk altijd nog aan de fiets die ik onder me kont heb want er valt niks te zinnen alleen te verliezen ;)

mss volgend jaar als ik financieel wat ruimer in me jasje zit een VRO doen en een tracktraining *O*

Ik heb nog een mooie gsx-r 600 (circuit) te koop. Incl. alle toebehoren als paddock stands, extra wielen, regenbanden etc etc. Voor de belachelijke lage prijs van 2350,-

Suzuki GSX-R 600 circuitracer





En dit kun je er mee doen.... :9
 
Vertaald in het nederlands :
Gsx-SteR wil het nieuwe topic openen })


trouwens ,maybe wel een leuke titel voor deel 11 :
"Gummen met sneeuwkettingen" :9


Ik wil dat met alle plezier doen maar das niet zo aardig tegenover smokey hè :N
Maar dan moet hij wel ff "zijn" topic af en toe checken :X

Wat doen de modjes eigenlijk met een topic dat vol is?
 
Ooo, maar ik hou alles wel keurig bij hoor *O* Alleen niet zoveel tijd meer om te ouwehoeren sinds ik aan het afstuderen ben.

Maar jij mag van mij het nieuwe topic wel opzetten. Ik heb niet dagelijks de tijd meer om het te moeten wijzigen wanneer dat nodig is. De laatste loodjes van mijn afstuderen zitten eraan te komen dus druk, druk, druk -O-

Wel iets creatiefs als slogan he :9 Bijv. winterstalling is voor mietjes en dan met een leuk plaatje erbij *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan