Suzuki GSX-R750 Srad full-option!!! 123,5 pk achterwiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neem maar van mij aan, als je een suzuki hebt gehad wil je geen ducati hebben hoor. En de overstap van een gsxr 750 srad naar een tl1000r srad komt heel vaak voor, dit heb ik ook gedaan. Het is zeg maar de grote broer met het juist aantal cc's en cilinders. Ik zou niet weten wat voor aanleiding hij zou moeten hebben om zo'n lelijke mille te kopen, er zijn pas mooie mille's gekomen sinds 2004 en die zijn misschien te duur.
 
Laatst bewerkt:
Mille lelijk :? -O-

Oh ja ..... smaken verschillen *O*

6751f88428.jpg
 
Laatst bewerkt:
Stelletje spammers weer....


Shaggy_s_TL1000R-border.jpg



Kick voor deze mooie SRAD voor een heel scherpe prijs, laat die jongen z'n Honda rijden...
 
ik weet niet hoeveel pks op het achterwiel ze standaard hebben, maar weet dat de injectimodellen 135pk op de krukas hebben.
Dat jij dan "slechts" 123,5 pk hebt op je achterwiel hebt vind ik voor jouw set-up beetje weinig.
135*0,90= 121,5 PK op het achterwiel. (standaard zou dat moeten zijn)

Neemt niet weg dat het echt een mooie srad is!

Gr

Brakke

Krukas PK's / Achterwiel PK's

Het vermogen aan de krukas is natuurlijk altijd meer als aan het achterwiel doordat je vermogen verliest aan je aandrijving.
Peter lageveld van No Limits, official Dyno center zei tegen mij toen ik met 130,4 aan het achterwiel daar weg kwam.
Een R1 1999 met ander dempertje en afgesteld heeft vaak rond 135PK aan het achterwiel.
De fabriek heeft de opgave gedaan van 150PK, hij zegt: als je het achterwiel vermogen neemt + 12% zit je ongeveer op het krukas vermogen.

135+12%= 151,2 ;)

123.5 + 12% is 138.32

Dit zijn dus echt waarde's en een fabriek geeft vaak TE hoge waarde's wat resulteerd tot droomideeen..

Ik denk dat die laatste PK's er niet meer toe doen, de setup van de gixx levert waarschijnlijk meer vermogen over de complete curve waar je veel meer plezier van hebt dan aan paar PK topvermogen ... :)

Succes met de verkoop :]
 
Aah een TL1000r poser topic
Redlineracer1.jpg




@TS gewoon zo'n lekkere evil-twin superbike kopen... en dat is er maar één :P TL1000R baby :]

Een RSV is voor mietjes })




(mooie srad trouwens :} )
 
Laatst bewerkt:
ga toch weg met die tweecilinders, te weinig pk's en het geluid van een motorbootje..

:W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan