Suzuki GSX-R750 Srad full-option!!! 123,5 pk achterwiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W :W ,

Poser kickje :+

zwartevelgen182-1.jpg



Eendagjebijpepesamenpappasmotorw-21.jpg






:9
 
Laatst bewerkt:
je hebt ze in alle vormen en maten maar ze kiezen allen voor dezelfde :P
397ds3.jpg

bikepics-51795-full.jpg

bikepics-713157-full.jpg

fdrp2003delilahhonnz1.jpg

subrina_rc51_1600_1.jpg

Goeie keuze en veel succes met de verkoop :)

ps: hang misschien wat paaseitjes aan jullie tlr , wie weet raak je er zo nog vanaf :+
j/k zalig pasen *D
 
Laatst bewerkt:
Dit zijn dus echt waarde's en een fabriek geeft vaak TE hoge waarde's wat resulteerd tot droomideeen..

technisch gesproken geven ze niet te hoge waardes op, dat blok levert dat vermogen echt wel aan de krukas.

Alleen een beetje rot dat je achterwiel niet op je krukas zit, dus verlies je onderweg een beetje, idd ongeveer 10 a 12%

;)
 
is het een geimporteerde fiets uit duitsland?? dan is het logisch dat je der met tune 123,5 pk uit haalt

He Don,

Hij komt inderdaad uit Duitsland. De dealer waar ik hem gekocht had heeft me dat verteld. Maar ik volg je verhaal niet helemaal wat dat te maken heeft met 123.5 pk??
 
He Don,

Hij komt inderdaad uit Duitsland. De dealer waar ik hem gekocht had heeft me dat verteld. Maar ik volg je verhaal niet helemaal wat dat te maken heeft met 123.5 pk??

motoren die in duitsland rijden zijn begrenst op ong. 100 pk bijna altijd voor al de suzuki's gsx-r 750 en 1000 dat heeft temaken met de verzekering als de motor meer dan 100 pk heeft kom je in een duurdere verzekering waardoor eigenlijk altijd de motoren op 100 pk begrenst zijn staan op het motor-forum hier en daar nog wel wat dingen op als je de begrenzer er uit haalt zit je zo op de 135 a 140 pk minimaal met die setup die jij er op hebt liggen
 
motoren die in duitsland rijden zijn begrenst op ong. 100 pk bijna altijd voor al de suzuki's gsx-r 750 en 1000 dat heeft temaken met de verzekering als de motor meer dan 100 pk heeft kom je in een duurdere verzekering waardoor eigenlijk altijd de motoren op 100 pk begrenst zijn staan op het motor-forum hier en daar nog wel wat dingen op als je de begrenzer er uit haalt zit je zo op de 135 a 140 pk minimaal met die setup die jij er op hebt liggen
_O- _O- _O-

:W

Iets over een klepel en een klok....

Een SRAD met een 120 tot 130 echte aw/pk's is een hele goede en gezonde fiets. Jij mag mij, en den k ik iedereen op dit forum de uitdraaien laten zien van SRAD's 750 met 135/140 echte aw/pk's.... Onmogelijk tenzij het blok is bewerkt...

Maar voel je vrij om het gewoon even aan te tonen dmv dyno uitdraaien. Ik denk dat je niet helemaal snapt of weet waar je over praat... Kan gebeuren, daarom is dit forum een prachtig medium om steeds weer wat nieuws bij te leren.
 
_O- _O- _O-

:W

Iets over een klepel en een klok....

Een SRAD met een 120 tot 130 echte aw/pk's is een hele goede en gezonde fiets. Jij mag mij, en den k ik iedereen op dit forum de uitdraaien laten zien van SRAD's 750 met 135/140 echte aw/pk's.... Onmogelijk tenzij het blok is bewerkt...

Maar voel je vrij om het gewoon even aan te tonen dmv dyno uitdraaien. Ik denk dat je niet helemaal snapt of weet waar je over praat... Kan gebeuren, daarom is dit forum een prachtig medium om steeds weer wat nieuws bij te leren.

ik had het over de set up die die 750 in dit verkoop topic er onder heeft liggen dan moet de 130 toch wel tehalen zijn zelfs de nokkenas enalles aangepast dan haal je opze mist de 130 pk er uit
 
ik had het over de set up die die 750 in dit verkoop topic er onder heeft liggen dan moet de 130 toch wel tehalen zijn zelfs de nokkenas enalles aangepast dan haal je opze mist de 130 pk er uit

He Don,

Allereerst is mijn fiets op vol vermogen. Ik heb het wel over ACHTERWIEL pk's.
Als je dat doorrekend naar BLOK pk's dan zit je volgens mij rond de 140pk. Verder heb ik geen enkele modificatie aan het blok zelf gedaan. Ik heb alleen een powercommander, k&N en full laser system. Ik vind dan dik 123pk een erg goede score.

Ik heb een uitdraai van de vermogensbank als bewijs.

Verder lees de post van Shaggy8675, hij begrijpt helemaal hoe het in elkaar zit met achterwiel en blok pk's.
 
Laatst bewerkt:
ik had het over de set up die die 750 in dit verkoop topic er onder heeft liggen dan moet de 130 toch wel tehalen zijn zelfs de nokkenas enalles aangepast dan haal je opze mist de 130 pk er uit
Begrijpend lezen les 1:

Gemodificeerde nokkenas spanner

Als je iets meer wist van de SRAD had je geweten dat de nokkenas-spanners van deze fietsen een probleemkindje zijn. Daarom moeten deze meer dan eens worden vervangen. Nu is daar een aangepaste versie ( gemodificeerde! ) versie voor gemaakt die beter is dan het origineel, en dus bijna nooit meer problemen geeft of kapot gaat.

Het gaat hier dus niet een een aangepaste nokkenas, maar over een mechanisch ding dat de ketting op spanning houdt die daarop loopt....


Duidelijk? Alweer wat geleerd vandaag :Y
 
Laatst bewerkt:
Begrijpend lezen les 1:

Gemodificeerde nokkenas spanner

Als je iets meer wist van de SRAD had je geweten dat de nokkenas-spanners van deze fietsen een probleemkindje zijn. Daarom moeten deze meer dan eens worden vervangen. Nu is daar een aangepaste versie ( gemodificeerde! ) versie voor gemaakt die beter is dan het origineel, en dus bijna nooit meer problemen geeft of kapot gaat.

Het gaat hier dus niet een een aangepaste nokkenas, maar over een mechanisch ding dat de ketting op spanning houdt die daarop loopt....


Duidelijk? Alweer wat geleerd vandaag :Y
:} okej :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan