Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha...ga toch weg met die tweecilinders, te weinig pk's en het geluid van een motorbootje..
ik kom van een gsxr Y2K en heb ook een sp2 ga je geen spijt van krijgenEen Honda SP-2
Dit zijn dus echt waarde's en een fabriek geeft vaak TE hoge waarde's wat resulteerd tot droomideeen..
ga toch weg met die tweecilinders, te weinig pk's en het geluid van een motorbootje..
is het een geimporteerde fiets uit duitsland?? dan is het logisch dat je der met tune 123,5 pk uit haalt
He Don,
Hij komt inderdaad uit Duitsland. De dealer waar ik hem gekocht had heeft me dat verteld. Maar ik volg je verhaal niet helemaal wat dat te maken heeft met 123.5 pk??
motoren die in duitsland rijden zijn begrenst op ong. 100 pk bijna altijd voor al de suzuki's gsx-r 750 en 1000 dat heeft temaken met de verzekering als de motor meer dan 100 pk heeft kom je in een duurdere verzekering waardoor eigenlijk altijd de motoren op 100 pk begrenst zijn staan op het motor-forum hier en daar nog wel wat dingen op als je de begrenzer er uit haalt zit je zo op de 135 a 140 pk minimaal met die setup die jij er op hebt liggen
Iets over een klepel en een klok....
Een SRAD met een 120 tot 130 echte aw/pk's is een hele goede en gezonde fiets. Jij mag mij, en den k ik iedereen op dit forum de uitdraaien laten zien van SRAD's 750 met 135/140 echte aw/pk's.... Onmogelijk tenzij het blok is bewerkt...
Maar voel je vrij om het gewoon even aan te tonen dmv dyno uitdraaien. Ik denk dat je niet helemaal snapt of weet waar je over praat... Kan gebeuren, daarom is dit forum een prachtig medium om steeds weer wat nieuws bij te leren.
ik had het over de set up die die 750 in dit verkoop topic er onder heeft liggen dan moet de 130 toch wel tehalen zijn zelfs de nokkenas enalles aangepast dan haal je opze mist de 130 pk er uit
Begrijpend lezen les 1:ik had het over de set up die die 750 in dit verkoop topic er onder heeft liggen dan moet de 130 toch wel tehalen zijn zelfs de nokkenas enalles aangepast dan haal je opze mist de 130 pk er uit
okejBegrijpend lezen les 1:
Gemodificeerde nokkenas spanner
Als je iets meer wist van de SRAD had je geweten dat de nokkenas-spanners van deze fietsen een probleemkindje zijn. Daarom moeten deze meer dan eens worden vervangen. Nu is daar een aangepaste versie ( gemodificeerde! ) versie voor gemaakt die beter is dan het origineel, en dus bijna nooit meer problemen geeft of kapot gaat.
Het gaat hier dus niet een een aangepaste nokkenas, maar over een mechanisch ding dat de ketting op spanning houdt die daarop loopt....
Duidelijk? Alweer wat geleerd vandaag