Dan heb ik je gezien
Leuk stel motoren hebben trouwens
Zie ook dat je een handig duo seat tas hebt op de GSX.
super combiGisteren het eerste ritje samen gereden..
[afbeelding]
Het was wel erg koudmaar ik had wel warme handen door de handvatverwarming
Thxsuper combi
GSX-R ook echt weer een gave fiets
Leuk setje zo op de foto GSX-ster!
Dat tasje ziet er cool uit trouwens!
@GSX-SterR
Vind die kleur van de GSX-R ook heel mooi. Heb jij er ook al opgereden, of mag je dat niet
Ik vind het wel handig om wat me te kunnen nemen op de motor, dus ga eens kijken naar zo'n tailbag. Een tanktas lijkt mij wat minder.
Meeste geven meer als 146 pk.Vandaag mn gsx-s1000 op de rollerbank bij motoport Rockanje laten testen...mooi resultaat...152 pk en 120 nm op t achterwiel...dit is wel met bodis uitlaat zonder dempers... Suzuki geeft 146pk en 106 nm op...Ik ben er iig blij mee
[afbeelding]
Meeste geven meer als 146 pk.
Meeste standaard GSX-S geven ri 160 pk.
Een goed beeld krijg je als je met andere gsx-s en op dezelfde bank gaat.
Mijne is bij hoegee gedaan.
Wil wel een keer met een paar gsx-s en op dezelfde bank om de verschillen te zien.
Wie heeft er korte hendels op de Suus en van welk merk?
klopt dat duurder lopen doet mijne ook.Gisteren is mijn GSX-S1000F met Yoshi R11 en decat op de bank gegaan bij Hoegee. Hij heeft de ECU getuned met Woolich, ongeveer 2 uurtjes is hij bezig geweest. Ik ging voornamelijk omdat de motor onderin erg nerveus liep. Het is na de aanpassingen in de ECU een heel stuk minder maar nog niet helemaal weg. Wel is de gasresponse een stuk directer. Ook loopt de motor een stuk minder zuinig, maar dat is niet gek aangezien hij eerst veel te arm liep.
Op de dyno grafiek is te zien dat ik over de hele linie iets PK's en NM's heb gewonnen, met een piek van 161PK en 115NM.
[afbeelding]
Mijne is vorig jaar ook getuned bij Hoegee zonder kat en met yoshimura uitlaat,ook voornamelijk voor het slechte lopen onderin.
Bij mij was het na tuning eerder slechter als beter behalve een zeer felle gasreaktie.
Ik ben twee keer terug geweest en is wat aan de afstelling veranderd en nu loopt ie goed maar is de gasreaktie weer iets minder fel maar dat vind ik niet erg.
Wel is het zo dat bij heel veel motoren de TPS sensor niet goed staat,deze regelt de gasklepopening bij toerental en snelheid.
Ik heb deze zelf met behulp van een multimeter en een adapterkabel afgesteld dit luistert supernauwkeurig maar het resultaat is super.
Een late reactie van mij maar passen de originele pinkers er op?ik kom uit rotterdam