Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje


Ziet er goed uit. Maar een GSR?

Vandaag de hele middag gewacht op de kentekenplaathouder maar helaas. Morgen de motor in Luxemburg in gaan rijden voor een week en dan na de vakantie de taartschep er maar af

De GSX-S 1000 en de GSX-R1000 staan gezellig naast elkaar in de caravan in afwachting op het nieuwe avontuur
 
linkje staat erbij.

Die nieuwe kentekenplaathouder knapt die goed van op
 
Nog een soort van review, bij Visordown hebben ze al een week lang woon/werk en recreatie met een GSX-S gereden. Prima fiets en veel waar voor je geld maar de gas reactie bij lage constance snelheid schijnt niet zo fijn te zijn :

A week with Suzuki’s GSX-S1000
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het veel aan de emissie eisen etc ligt, een goede remap (grof) of een fuel controller (fijner) zoals een power commander etc en je kunt het waarschijnlijk wel geheel wegkrijgen.

Ik had het zelf niet zo in de gaten tijdens de proefrit, voelde hetzelfde aan als een standaard 1000K7 toen, van geheel gas dicht naar een klein beetje gas was lastig zonder hik, maar verder vraagt het ook wat gewenning denk ik
 
Wat een geweldige machine Ben m aan het inrijden in Luxemburg en omgeving. Je kunt het slechter treffen....

Geeft veel vertrouwen, stuurt heerlijk de bochten door en genoeg power om mijn verkering bij te houden met z'n GSX - R 1000


Geen seconde spijt dat ik mijn GSX-R 750 heb ingeruild. Het enige nadeel dat die glimlach niet van mijn gezicht af gaat....
 
ideaal daar inrijden, gaaf !

Dure spul is al van de bmw, van de week te koop zetten dus het kan snel gaan.
Als het me te lang duurt dan kan ik hem nog inruilen, ik kreeg er geen verkeerde prijs voor.

Mocht iemand dus iemand weten die een S1000RR zoekt, doorsturen naar mij
 
Laatst bewerkt:
Heb jij eigenlijk die S1000R overwogen te kopen?

En dan nog een vraag aan iedereen.
Ik als wat oudere zat te denken aan die F vanwege de windbescherming maar ik vind hem niet zo mooi. Is er al wat in de handel qua ruitjes voor de naked versie?
 
Heb jij eigenlijk die S1000R overwogen te kopen?

En dan nog een vraag aan iedereen.
Ik als wat oudere zat te denken aan die F vanwege de windbescherming maar ik vind hem niet zo mooi. Is er al wat in de handel qua ruitjes voor de naked versie?

Wind?
 
Heb jij eigenlijk die S1000R overwogen te kopen?

En dan nog een vraag aan iedereen.
Ik als wat oudere zat te denken aan die F vanwege de windbescherming maar ik vind hem niet zo mooi. Is er al wat in de handel qua ruitjes voor de naked versie?
Niet echt, ik heb zo goed als altijd suzuki gereden.
Dik tevreden van, toen de 1000K8 werd gestolen moest ik weer iets anders kopen.
De 1000K9 was al even op de markt maar ik vond het na 2x een 1000K7,K8 tijd voor iets anders.

Toen de bmw gekocht, dik tevreden van ook maar niet mijn merk.
Wil nu naked gaan rijden en dus gelijk een mooie kans om terug te gaan naar Suzuki.
Eerst hadden ze niet veel, het was een GSR, GSX1400 of een B-king maar niks a la Z1000, CB1000R etc. Nu dus wel dus ik wil gelijk van die mogelijkheid gebruik maken

Wat ik wel jammer vind, of misschien begrijpelijk in de naked markt is dat Suzuki wel met accessoires komt maar niet echt met gave opties zoals BMW, ik heb nooit een alarm gewild op de Suzuki, geen zin om achteraf dit te monteren. bij BMW kun je ze fabrieksaf laten monteren en dan werkt het ook gewoon prima, of een Quickshifter.
Nu heb je die laatste niet nodig, zeker op straat niet maar ik kan je vertellen dat het toch wel gaaf is, zeker met een open uitlaat

De S1000R vind ik kwa koplamp ook niet echt fraai, nee het wordt een GSX-S1000
 

Begrijpelijk verhaal wat je zegt over je voorkeur voor Suzuki.

Ik vind het nou juist wel mooi dat de GSX S niet teveel poeha heeft wat je eigenlijk verplicht bent te kopen zoals die daar zijn bij die S1000R. Je hebt het in feite niet nodig zoals je ziet bij de Suzuki waar iedere testrijder dik tevreden is over de vering bijvoorbeeld.
Maar ik snap je als je zegt dat wanneer je wel iets wilt dat het dan moeilijker is om iets te zoeken wat zonder problemen past en werkt.
 
En hij is binnen:



Originele pijp eraf


1e deel erop:


En klaar is kees


Zal van de week even een flimpje posten met geluid
 
gistern kentekenplaathouder binnen gekregen.
is universele met grote grondplaat(bevestigingsplaats onder buddy)
aan lange zijde 56 mm afgezaagd (beide zijden)
4 nieuwe M6 gaatjes boren vanuit hart plaat.
na 1 uurtje geheel tevreden met resultaat en dat voor 37 euris.
is wel van ijzer en niet van alu.
besteld bij motoport.
kan alleen nog geen fotos uploaden van resultaat,volgt nog
Link houder =


is de Booster http://www.motor-forum.nl/global/smileys/kwijl.gif