Als je een poosje geduld hebt, ik kom ze genoeg tegen voor om en de bij de 450 euro
Heb er zelf 1 die heeft 160.000 km gelopen
90.000 km, waar op letten? Anders heb je hem voor 0,00 nog te duur.
Warm rijden, lekkage bij voetpakking (rep kost 350 euro als je het zelf niet kunt)
Ratel in het blok, zit denk ik tweede nokkenasketting op, maar vervangen kost ook 300 euro als je het zelf niet kunt
Kleppen stellen? hoe staan liggen ze erbij? Laten doen ca 200 euro (kun je zo laten meten bij een garage, gaat aan de uilaatgassen)
Bovenstaande werkzaamheden zijn ook zelf uit te voeren, heb ik ook gedaan. Maar lekkage en zweet, let er goed op!
Deze heeft 160.000 gedraaid, kocht ik drie jaar geleden met 70.000 op de klok voor 550 €
80 er? Belasting ja, vervalt pas bij 25 jaar
Verzekering moet je ouder dan 27 jaar zijn, maar ik betaal voor dit barrel 23 euro per jaar in de oldtimerverzekering, heb 75% no claim en demontable km teller kabel (bij Unive mag je heel het jaar rijden met een oldtimerverzekering)
Nieuwe uitlaat 4 in 1 marchall kocht ik voor 195 euro
Voor deze 450 euro betaald, voetpakking was ook lek, = vervangen