Suzuki GSX400X Impulse bj 1989

Status
Niet open voor verdere reacties.

JPD

MF veteraan
12 mei 2005
28.222
238
Te koop aangeboden: Suzuki GSX400X Impulse bj 1989 km-stand ca 66.000 km

Na 4 jaar te zijn gebruikt als pekelfiets door een mede MF-er heb ik deze motor aangeschaft om mijn dame haar eerste kilometers op te laten rijden. wat zij met veel plezier heeft gedaan. Aangezien er inmiddels een ER-6F is aangeschaft mag de Impulse naar een volgend tehuis. In het halfjaar dat ik deze motor in mijn bezit heb gehad is de koppelingskabel vervangen(door een originele van een sloopmotor), er zijn remschijven op geplaatst die de vereiste dikte halen (>4.5 mm) en zijn de remklauwen gereviseerd, de remcylinders zijn gangbaar echter de remkracht is ongekend laag.

De Impulse is een makkelijk rijdbare motor die ongetwijfeld nog enige tijd mee kan gaan. Echter heeft hij vrij specifieke eigenschappen:

  • Nieuwe onderdelen zijn moeilijk te krijgen, er zijn nog wel enkele sloopexemplaren in het land
  • Benzinekraan moet op standje RES blijven staan, behalve na > 1 week stilstand dan 5 - 10 min op PRI
  • Remwerking is gering
  • 22 jaar oud en dat kun je zien
  • Banden nog goed voor enkele duizenden kilometers
  • Ketting in zeer goede staat
  • Nederlandse en Japanse handleiding
  • Met MF-sticker *D

Vraagprijs: €250,-

De bovenste foto is recent, de rest van de vorige eigenaar en alleen ter illustratie bedoeld.

full


3947442040_8d48964064.jpg


3946660805_322de32084.jpg


3947441438_3df59b6876.jpg
 
Laatst bewerkt:
En ik maar denken dat met dit mooie weer iedereen wel zo'n zonnige motor zou willen hebben *O*
 
Het weer wordt alleen maar mooier deze week... 8-)
 
Fijne motor voor een beginner of de motorrijder met een kleinbudget en handige handjes :Y
 
D'r is vandaag weer op gereden en hij loopt nog steeds als een zonnetje 8-)
 
Het zou vandaag een mooie dag voor proefrit zijn geweest....
Morgen dan maar :?
 
Helemaal niemand :?
Tis best een leuk fietsje voor kort woon-werkverkeer of voor erbij en bijna gratis *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan