knutselhenk13
Rookie
- 26 mrt 2020
- 17
- 1
Heb kort geleden een Suzuki GSX600f gereviseerd, zoals bij sommigen wel bekend. Daarbij ook de carberateur unit ultrasoon gereinigd.
Motor loop weer prima en draait goed stationair op 1400 toeren. Heb verder niet aan de synchronisatie gezeten van de carberateur unit.
De lucht/benzine mengschroeven (pilot screw) staan ingesteld tussen de 1-1/4 en 2 slagen. Volgens documentatie moet dit 1-1/2 slagen zijn. Misschien is dit een pre-set instelling vanaf fabriek? De motor heeft 20500 km gelopen.
Is het nodig om de mengschroeven standaard in te stellen op 1 -1/2 en de carberateurs opnieuw onderling te synchroniseren of zo te laten?
Motor loop weer prima en draait goed stationair op 1400 toeren. Heb verder niet aan de synchronisatie gezeten van de carberateur unit.
De lucht/benzine mengschroeven (pilot screw) staan ingesteld tussen de 1-1/4 en 2 slagen. Volgens documentatie moet dit 1-1/2 slagen zijn. Misschien is dit een pre-set instelling vanaf fabriek? De motor heeft 20500 km gelopen.
Is het nodig om de mengschroeven standaard in te stellen op 1 -1/2 en de carberateurs opnieuw onderling te synchroniseren of zo te laten?