Suzuki GSX650F. Winter project.

Status
Niet open voor verdere reacties.

andsetinn

MF'er
Donateur
14 jul 2017
57
39
Bike not for sale anymore. Luggages still available.
Luggage can be sold separately 400 euros.
Screen Shot 2019-11-24 at 13.41.06.png

IMG_4840.jpg

IMG_4831.jpg
 
Laatst bewerkt:
Er staat in je tekst winterproject. Is dat alleen optisch of ook technisch?
Heb je wat meer info over het onderhoud?
 
Hi 2Swift.

Bijna alle problemen zijn optisch. Maar ze hebben iemand nodig met technische knowhow, die reparatiewerk kan doen. Zoveel mensen weten tegenwoordig niet hoe ze een schroevendraaier moeten vasthouden, dus ik weet niet of iedereen dit zou kunnen doen. Er ontbreekt een klein stukje en een scheur in de kuip, gat in de richtingaanwijzer, krassen en andere slijtage. Maar het is dienovereenkomstig geprijsd :).
Het onderhoud is door mijzelf uitgevoerd. Behalve voor het terugroepen van de fabriek vanwege het laadsysteem, dat werd afgehandeld door Bruggeman motoren. Het heeft binnen in de winter gestaan.
Als niemand het de komende paar weken koopt, neem ik het mee en repareer ik het zelf, ik vind het niet leuk om het buiten in de winter te laten staan. Ik heb de verf en kuiplijm en wat reserveonderdelen.
 
Hi 2Swift.

Bijna alle problemen zijn optisch. Maar ze hebben iemand nodig met technische knowhow, die reparatiewerk kan doen. Zoveel mensen weten tegenwoordig niet hoe ze een schroevendraaier moeten vasthouden, dus ik weet niet of iedereen dit zou kunnen doen. Er ontbreekt een klein stukje en een scheur in de kuip, gat in de richtingaanwijzer, krassen en andere slijtage. Maar het is dienovereenkomstig geprijsd :).
Het onderhoud is door mijzelf uitgevoerd. Behalve voor het terugroepen van de fabriek vanwege het laadsysteem, dat werd afgehandeld door Bruggeman motoren. Het heeft binnen in de winter gestaan.
Als niemand het de komende paar weken koopt, neem ik het mee en repareer ik het zelf, ik vind het niet leuk om het buiten in de winter te laten staan. Ik heb de verf en kuiplijm en wat reserveonderdelen.

OK duidelijk,
Je geeft aan dat bijna alles optisch is, wat is er dan technisch wat eraan gedaan moet worden?
Wat is de staat van de banden, ketting etc?
 
Het is 's avonds te donker om goede foto's van de banden en ketting te krijgen. De voorband is vrij nieuw. Ik was van plan de achterkant in het voorjaar te vervangen, niet vanwege slijtage, maar vanwege de leeftijd. De ketting heeft 18200 km maar ik heb hem elke 500-1000 km geolied en hij ziet er goed uit. Ik denk dat ze allemaal in de categorie "kunnen worden vervangen" maar niet "moeten worden vervangen" vallen.
 
I've decided to keep the bike and fix it myself. The luggage is still for sale. Please send me PM if you're interested.

Panniers, including pannier mounting brackets, 250 Euros. This needs standard top box mounting bracket to bolt on to.
Panniers, and topbox, including all mounting brackets and fasteners, 400 Euros.
Pickup in Hoofddorp. These are large bulky objects, that are difficult to pack securely, and would be expensive to ship.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan