Suzuki GSXR 1000 gestolen Rotterdam

Wat een flikkers ook kan ik me zo boos om maken, mijne hebben ze twee dagen geleden proberen te pikken. Een oplettende buurgenoot heeft tijdig de politie gebeld, was wel schrikken toen ik 's ochtends een half doorgeslepen slot zag.

Enig idee hoe het gaat aflopen met verzekering, heb verhalen gehoord van verzekeringsmaatschappijen die niet uitkeren als hij na 10u 's avonds buiten staat.
 
Zo wat heb jij een geluk zeg ! Je mag echt in je handjes klappen !!!!!!! Alleen nu kijken wat je kan doen om te voorkomen dat ze het nog een keer proberen. Word helemaal kotsmisselijk van die mensen.

Mm daar heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk? Maar dat klink eigenlijk best belachelijk ? Kan hem helaas niet naast mn bed zetten en nuet iedereen heeft een garage of is welvarend genoeg om elke maand een box te huren ?
Ben ten slotte maar een arm studentje :( pff
 
Zo wat heb jij een geluk zeg ! Je mag echt in je handjes klappen !!!!!!! Alleen nu kijken wat je kan doen om te voorkomen dat ze het nog een keer proberen. Word helemaal kotsmisselijk van die mensen.

Mm daar heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk? Maar dat klink eigenlijk best belachelijk ? Kan hem helaas niet naast mn bed zetten en nuet iedereen heeft een garage of is welvarend genoeg om elke maand een box te huren ?
Ben ten slotte maar een arm studentje :( pff


Zijn inderdaad polissen waar in staat dat een motor tussen bepaalde tijden in een afgesloten ruimte moet staan geloof ik.

Moet je ff in de polis kijken
 
Volges mij heb ik met mijn gsxr 1000 in de stalling nog naast je gestaan bij erasmus paar weken geleden.

Was erg mooi. Echt klote man
 
Ja zou goed kunnen. Blauwe toch ? Hoop ook echt dat ie nog terug komt
 
Ja idd blauw.

Nouja, hou me ogen open, heb m van dichtbij mogen zien dus weet wel goed hoe ie eruit ziet
 
Die van jou was ook Erg mooi. Was altijd aan het kijken hoe strak jouw rimstripes zaten haha :)
 
@racer88 Was me niet eens opgevallen
@Matthijs 87. Thanks :)
 
Daar staat de postbode dan met je nieuwe short zwarte rem/koppeling hendels '( ;(
 
Hou me ogen open. Woon in West en rij elke dag naar capelle.\
balen man.
Kut tering lijers die het zijn waar ze ook vandaan komen.
Succes
 
overschie hier
zal mijn ogen goed de kost geven

bloedhonden zijn het, blijf met je klauwen van andermans spullen af

succes met de afloop
 
Mijn rood-zwarte K6 is ook nog steeds niet boven water en eerlijk gezegd heb ik ook weinig hoop meer na ruim 1 week.
Zoals zo vaak worden ze uit elkaar getrokken en in delen verkocht,de teringlijers...........

Jij ook sterkte met het verlies van je mooie bike............
 
Hou marktplaats in de gaten of plaats zelf/ of iemand anders een advertentie met onderdelen gezocht. Wie weet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan