suzuki gsxr 600 2004 of kawasaki ninja zx6r 2004

Waarom niet een Honda CBR 600RR ? :)
En dat zeg ik niet omdat ik zelf een Honda heb hoor O-)

Zeg nou zelf:

[afbeelding]

En naast die verpletterende uitstraling is het ook nog eens een Honda!
Keuze is makkelijk gemaakt lijkt me zo! Laat je foto's zien als je hem hebt ? :+

Alleen daarom zou ik em al NIET kopen :X :(

:+
 
Alleen daarom zou ik em al NIET kopen :X :(

:+

Een betrouwbaar motorblok is natuurlijk ook wel een irritatiepunt... het is zo voorspelbaar dat je motor het voorlopig blijft doen... GRUWELIJK irritant gewoon ;)
 
alleen...

ja, het is en blijft een HONDA :/

Niet bepaald iets waarvoor je warm moet lopen :N '(


Suzuki brengt nog enige klasse met zich mee :Y
Niet iedereen kan er 1 kopen ,ze zijn voor een japanner redelijk exclusief :Y
En ja ,de mensen die geen Suzuki kunnen kopen ,die schaffen dan maar zo'n B merk motor aan })


:+
 
Laatst bewerkt:
als ik mocht kiezen tussen beide fietsen zou ik toch voor kawa gaan, ook al zou die minder rijden. het is puur een gevoel van passie...

waar die ducatisten altijd over praten als ze langs de weg stil staan ;)


Probeer ze gewoon allebei! :)
 
alleen...

ja, het is en blijft een HONDA :/

Niet bepaald iets waarvoor je warm moet lopen :N '(


Suzuki brengt nog enige klasse met zich mee :Y
Niet iedereen kan er 1 kopen ,ze zijn voor een japanner redelijk exclusief :Y
En ja ,de mensen die geen Suzuki kunnen kopen ,die schaffen dan maar zo'n B merk motor aan })


:+

Ah... omdat niemand ze wil hebben zijn ze dus "exclusief" _O-
 
Nee ,ze zijn exclusief omdat de "gewone" jap rijder gewoon geen gevoel heeft voor een betrouwbaar merk en dus gaat voor het goedkoper B merk :Y

Honda ,Kawasaki ,Yamaha ,dat soort 2de hands spul :P

:+
 
Tjonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge, wat een goede adviezen.......................

Wat wil je met zo'n vraag... dit is toch veel te persoonlijk. Ook reviews zijn voor een groot deel subjectief van aard. Ieder persoon ervaart het anders. Ofwel probeer het gewoon uit, dat is het enige goede advies lijkt me.
 
Wat wil je met zo'n vraag... dit is toch veel te persoonlijk. Ook reviews zijn voor een groot deel subjectief van aard. Ieder persoon ervaart het anders. Ofwel probeer het gewoon uit, dat is het enige goede advies lijkt me.


Het enige goede advies tot nu toe *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Persoonlijk vind ik de Kawa mooier :X
 
Laatst bewerkt:
Ik heb onlangs mijn rijbewijs gehaald en ben vastbesloten om een van deze dagen een motor aan te schaffen alleen heb ik een probleem.

Ik kan niet kiezen tussen de:

suzuki gsxr 600 2004 en de kawasaki ninja zx6r 2004

ik heb op geen van beiden gereden en zou dus graag willen weten van de leden:

welke beter is qua prestaties (het gaat mij voornamelijk om snelheid en de power)

welke aggresiefer rijdt (bedoel daarmee de power bij het optrekken)


bedankt voor jullie informatie

[afbeelding]

1. GSX-R 1000
2. RSV1000R

Maar aangezien dat niet je vraag was, zou ik voor de gixxer gaan, erg betrouwbaar blok, waardevast, en zo'n mivv GP demper als op de kawa heb je ook voor de gix :P

trouwens... koop gewoon wat je mooi vind, de onderlinge verschillen zijn erg klein en wat je uit zo'n motor haalt en wat je ermee kan ligt voor 99% aan de bestuurder.
Hard rechtdoor kan iedereen, bochten nemen daarentegen :N
 
Laatst bewerkt:
Kan er echt niet aan doen
wat wil je bereiken met al die agressie, zoals je zelf om vraagt, een vierkante band?
aangezien je je rijbewijs gehaald hebt, is het niet om mee op circuit te tuffen
dus waar ga je 200 + rijden? of is het om het vlugst op te trekken aan de rode lichten

mijn advies, (ik voel me MF Oma hier)

Koop iets dat beheersbaar is, bv een mooie 400 met 70 paardjes en eenmaal die niet meer met je voeten spelen, ga dan zwaarder

zx6r is het agressiefste, word mij hier verteld, dus daarmee zal je voorwiel het vlugst de lucht zien, en jij het vlugst de grond :W
 
Laatst bewerkt:
zx 636 rijd wel heel erg lekker .......

weet er nog 1 te koop O-)

181888634_5_FXBR.jpeg


181888636_5_3TED.jpeg


maar das wel een `05 model ... maar dat zoek je niet he :/
 
Laatst bewerkt:
Als dat echt je droommotor is zou ik er voor gaan als je het verstand hebt om rustig aan te beginnen :Y
Maar als ik je post lees denk ik dat dit niet het geval is :N
Ik begrijp dat als je de € hebt het aantrekkelijk is om zo'n mooie/stoere 600 te kopen maar je zult veel rapper leren rijden op een fiets met wat minder pk's ;)
En wat is er nu stoer aan iemand die op een zx6r rijd die in de bocht ingehaald word door iemand op een er5 ofzo _O-

Leer eerst rijden ;) dan stap je met veel meer vertrouwen/ervaring op die 600's
en ga je mss 50% van het kunnen van die moto benutten ipv 10% :W

En als je echt moet kiezen tussen deze 2 zou ik voor de soes gaan ;)
(dat model kawa is een echte kamikaze machine voor beginners :X )
 
Laatst bewerkt:
Ik heb onlangs mijn rijbewijs gehaald en ben vastbesloten om een van deze dagen een motor aan te schaffen alleen heb ik een probleem.

Ik kan niet kiezen tussen de:

suzuki gsxr 600 2004 en de kawasaki ninja zx6r 2004

ik heb op geen van beiden gereden en zou dus graag willen weten van de leden:

welke beter is qua prestaties (het gaat mij voornamelijk om snelheid en de power)

welke aggresiefer rijdt (bedoel daarmee de power bij het optrekken)


bedankt voor jullie informatie

[afbeelding]

Hey die Kawa. Ken ik! Das mijne Kawa. Je gaat hem toch niet stelen he als je keuze daarop is gevallen? :+

Maar met de reviews komt de Ninja 636 er het beste uit. Nergens een dip in vermogen, trekt goed door, zit extremer dan de anderen (vind ik). Maar ach. Waar praten we over. Qua vermogen zal je niet of nauwelijks verschil merken als je net begint met motorrijden. Dus daar moet je het niet om doen.

Maar ik als Kawasaki freak zeg gewoon een fel groene rauwe Kwalijk snel zaakje!

Maar daarentegen de egoistische Suzuki rijders zullen natuurlijk zeggen neem de GSX-R 600, want dat is gewoon veel beter want die durven niet toe te geven dat ze stiekem ook zo een rauw blok willen hebben onder hun Suzuki... :?

:+

Succes met je keuze. ;)

En dat is btw een oude foto van me 6je. (even ter info :P )
 
Laatst bewerkt:
Hey die Kawa. Ken ik! Das mijne Kawa. Je gaat hem toch niet stelen he als je keuze daarop is gevallen? :+

Maar met de reviews komt de Ninja 636 er het beste uit. Nergens een dip in vermogen, trekt goed door, zit extremer dan de anderen (vind ik). Maar ach. Waar praten we over. Qua vermogen zal je niet of nauwelijks verschil merken als je net begint met motorrijden. Dus daar moet je het niet om doen.

Maar ik als Kawasaki freak zeg gewoon een fel groene rauwe Kwalijk snel zaakje!

Maar daarentegen de egoistische Suzuki rijders zullen natuurlijk zeggen neem de GSX-R 600, want dat is gewoon veel beter want die durven niet toe te geven dat ze stiekem ook zo een rauw blok willen hebben onder hun Suzuki... :?

:+

Succes met je keuze. ;)

En dat is btw een oude foto van me 6je. (even ter info :P )

jouw 6je :? :? kweet dat mijn motor mooi is, dus automatisch ook die van jouw :+

maar das tog echt mijn bike klikker de klik TK, Titanium ZX6 `05
 
Terug
Bovenaan Onderaan