Wat zeg je nu zelf eigenlijk Rambabbel ,weet je wel wat jij schrijft ,en wat het manual vermeld en wat ik ook zeg, wat er staat in het manual .
Jij beweert nu als zogenaamde suzuki monteur nu iets heel anders,,
Dat het fi lampje aangaat als de olie,op,is ,en er staat toch duidelijk te laag en niet op,,want op,is het het engels,empty,dus tja joh
Dan ben jij 1 van die lapszwans monteurs die klanten van alles op,de mouw spelden en geen reet verstand van hebben .
En denk Rambabbel,zou stom van Suzuki wezen ze gaan een lampje pas laten branden als de olie op.is.
Want dan loopt het blok vast,zonder olie een vastloper,het fi lampje waarschuwt,let op je olie niveau is laag ,bijvullen is nu gewenst.
Maar als jij dit niet kan snapen ,als zogenaamde Suzuki monteur, zou ik nooit mijn motor door jouw laten onderhouden.
Jij bent 1 van die zogenaamde geweldige monteurs die beweren ,uitlaat en inlaat kleppen verlopen nooit, hoef je niet te stellen ,
Fi lampje brand als de olie op is ,en dan ben je veel te laat,en nog meer onzin ,zo een gevoel heb ik nu bij jouw uitleg ,
Rambabbel.
Laat nou Suzuki nimag een hele andere uitleg geven aan het fi lampje en ook hun manual ,dus tja .
En hoe,zou ik dat weten ?.
Training,sleutel opleiding,storing en onderhoud , ,motor fiets technicus,bij Suzuki nimag en daarvoor een certificaat krijgen ,omdat je dat kan gebruiken in een bepaald werk als monteur.
Bij een officiele suzuki dealer,de naam zal ik niet noemen hier .
Ga geen reclame maken.
Denk jij was die gozer die er geen zak van snapte, en toen die twee weken sleutelen cursus ,bijscholing, op dag 1 al werd weg gestuurd ,vak onbekwaam heette dat heel netjes .
Ongeschikt voor het vak zei de leraar ,docent al daar .
Maar volgens mij heb jij nooit van die opleidingen gehoord bij suzuki nimag.
Wie ben jij dan mij te vertellen hoe het zit of werkt...
Toedeloe met je monteur spelen.