Suzuki intruder M1800R

kvind het maar een zoveelste kloon :X

echt?

Harley%20VRSCD%20Night%20Rod%2006.jpg
 
hij lijkt verdacht veel op V-Rod en Valkyrie Rune, maar ik vind het ook wel wat hebben. Een mooie Fatboy (met wat kleine aanpassingen) is altijd mooier imho, maar ik vind dit ook niet onaardig

edit; ik vind vooral het technische gedeelte interessant *D
 
Ik kan me veel voorstellen, maar niet dat je naast twee klompen staal, een kluit plastic koopt wat wegsmelt in de zon bij wijze van
 
Inderdaad Lincolns mark 3 wegen 2450 kg echt klom staal....maar de M1800R is ook effe 315 kg en elk chroom stuk is ook echt van ijzer en NIET plastic zoals bij vele choppers.....dus past wel in de straat van meer klompen staal!
Ben inderdaad rentenier trouwens.....nog geen 40 jaar....zaakjes goed geregeld en zelf gedaan dus geen rijke pappa en geen lotto!
 
Op de m 1800 R zit een 240 mm band (wie van julie heeft dat ?????) 130 PK.....en tjonge dat ding trekt echt de klinkers uit de straat!
Dat ding is dus MEGA ruig en de reacties (bij het live zien van mijn nieuwe cafe racer) tot nu waren meer knievallen dan BOE geroep wat jullie doen!
http://img336.imageshack.us/my.php?image=cimg09988jr.jpg

Tja, er zijn nu eenmaal mensen die het belangrijk vinden wat anderen van hun motor vinden. Vooral veel bling bling en andere rommel erop schroeven en dan dat ding voor een terrasje parkeren. Raak je ook erg opgewonden als iemand naar je brommer kijkt? *O*
Al die dikke Japanse V-twins zijn gewoon namaak Harleys. *D
Wat maakt het uit of je 55 of 140 pk hebt of een 100 of 240 achterband. Sommige mensen zijn en blijven, ondanks hun 'potente' fiets, fakers, posers en wannabee's :Y


Groetjes HD4Ever :]
 
Daar gaan we weer...hoe vaak zal dat nog zo gaan.
Wat is nou het eerste bindmiddel, onze motors, laat de rest dan fijn rusten.
Gaan we weer beginnen "ik heb een HD en de rest is k*t!" Jappenmotors zijn zus en zo. HD zijn olielekbakken, meer duwen dan rijden.

Laten we elkaar toch vrij laten in onze keuze; heb je een HD en je vindt al die andere maar niks, zoek je een HD-site waar ze lekker keuvelen over de goede oude tijden.

We rijden allemaal heel graag motor, alleen HD-rijders rijden niet zo graag anders moeten ze veel duwen! Kom op zeg.

Voor dat geld wat die M1800R moet kosten, kan ie zich ook een HD kopen, maar gelukkig zijn we allemaal vrij om te kiezen, hee we hebben een keuze.

Vrij veilig :] :] :]
 
240??

Beetje eigenbouw heeft 330, en de achterbrug voor een 400 is in de maak, en het rubber wordt gewoon in dld met de hand gesneden, en dat gaat onder een VL 1500
eneuh ik maak dat alleen voor bekenden, het is hobby, kun je met geld niet kopen, mag je alleen naar kijken op rosmalen enzo, engeland kun je vermoedelijk eerst de 400 band zien met brug.
Eigenbouw kent geen tupperware, de 1800 heeft nog zo'n muggevanger van plastic, kuip noemen ze dat ook wel.
 
Wat maf dat jullie al zoveel foto's hebben van gechopte M 1800 R !
Mooier tja dats iedereen zijn smaak...dat zie je wel nu in dit forum.
Ook de discussie van HD of Japanner.Heb beide motors in de garage een HD Fat Boy en een M1800R ...maar denk toch dat de M 1800 R deze zomer vaker de weg gaat zien!Rijdt gewoon wat soepelder,minder trilling,beter remmmen...
Zelfde met de Amerikanen zoals de Lincolns die hier staan....is ruig rijden met een 7,6 liter 2450 kg zware bak maar ja wegligging zwaar kut...sturen,vering en vooral stop komen tjonge met natweer ....dus rij gewoon een jap auto erbij !
De M 1800 R rijdt trouwens verdoms soepel....en de achterband zo breed is bijna niet merkbaar....alleen iets meer werk hem in de bochten te krijgen!
400 banden al op HD.....rijdt dat eigelijk dan nog wel lekker.....of alleen als je rechtdoor rijdt?

http://img239.imageshack.us/my.php?image=cimg09976dc.jpg
 
:Z

Dit forum is nou eenmaal zo opgebouwd dat choppers, customs en cruizers (en nog wat andere labels) onder de noemer "choppers" geplaatst worden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan