Suzuki RF600/RF900 *deel 8* If Ferrari would build a bike.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ff wat polsen om mijn opties af te wegen. Is hier belangstelling bij een complete set puik kuipwerk en tank voor een 900 in deze kleur?:

20080701-1337513-1996-Suzuki-RF900.jpg


Tegen bijbetaling wil ik wel kuipwerk van mindere staat overnemen, hij moet toch matzwart worden.
 
Laatst bewerkt:
Nog een andere vraag; Wil iemand hier de uitlaatdiameter en de afstand tussen de bouten van de demper voor mij opmeten?

Heb hier nog een Nikko sportdemper liggen maar die zou zomaar op een RF kunnen passen.
 
Laatst bewerkt:
Beste allen. Ik heb de RF altijd al súpermooi gevonden. Ik weet echter nog niet precies wat ik wil.
Gixxer, RF900..
Heb nu een oudijzer Blade _O- en Cagiva Mito 125s.. :Y Ik zoek wat meer koppel ipv de Blade.

Klopt het dat het blok vd RF900 in wezen een afgebouwd 1100 blok is? Daar valt dus meer uit te halen..?

Woont er toevállig iemand met een RF op goeree overflakkee??
 
Laatst bewerkt:
Hmm goeree is niet zo heel ver van mij vandaan ( bergen op zoom) ....scozzisa woont ook niet ver weg ( tholen)....echter staat mijn RF900 wel te koop...en voor zover ik weet die van Scozzisa niet... ;)

zie motorshopperlink onder mijn avatar... :+
 
Vroeg het niet vd koop direct hoor, maar om er weer een 1 in het écht te zien, even weer voelen hoe de zithouding was, het gewicht, etc.
 
Hallo RF rijders!

Ik heb vandaag wat onderdelen gezocht bij een kennis van mij en kwam daar een NIEUW Corbin zadel tegen voor een RF 600.

Iemand interesse in zo'n fijn zadel?

Wil er niet de hoofdprijs voor hebben, het zou zonde zijn als zo'n fijn zadeltje ergens ligt te verstoffen.

Groeten van een oud RF rijder!
 
Nu mijn SV is verkocht kan ik op zoek. Ik heb echter ook nog een zeer nette SRAD 600 staan. Inruil van een RF900R uit de lage prijscategorie is mogelijk, dus ik dacht laat ik 'm hier ook nog maar even zien:

http://link.marktplaats.nl/548851039

Reactie graag via PB of v-twim apending home.nl

Het lijkt er namelijk op dat het project 1100 blok voorlopig even van de baan is.
 
Laatst bewerkt:
Hallo RF rijders!

Ik heb vandaag wat onderdelen gezocht bij een kennis van mij en kwam daar een NIEUW Corbin zadel tegen voor een RF 600.

Iemand interesse in zo'n fijn zadel?

Wil er niet de hoofdprijs voor hebben, het zou zonde zijn als zo'n fijn zadeltje ergens ligt te verstoffen.

Groeten van een oud RF rijder!

Ja! >> zie pb
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan