Suzuki RMZ topic

ben gister wel nog ff bij robben geweest jst was al dicht

Morgen gewoon even bellen en naar John vragen. Op maandag is die altijd open, alleen niet zo vroeg aanwezig. Tusse 11 en 12 is die er meestal wel.

full


nieuwe pagina nieuw ploatje!!

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
even een beetje leven in dit topic blazen.. :)

soes4.jpg


motoren van m'n neef en mij, staan klaar voor het grasbaanseizoen! 8-) nu alleen nog trainen.. :X
 
In verband met de veiligheid.
Close-racing met hoge snelheden. Als je elkaar dan raakt en de voorrem tikt even aan... :(
Geldt ook voor bochten :)

Er zijn banen met een recht stuk van 400m. Omdat er relatief weinig weerstand van de baan is ( t is geen zandbak) is afgearen mogelijk tot snelheden van 160-170 km op het einde van het rechte stuk. Dan wil je niet dat je voorrem wordt geraakt..
 
Laatst bewerkt:
Het heeft even geduurd, maar heb net wat foto's gemaakt van mijn nieuwe brommer. Hiervoor had ik een CR 500 uit 91.

full
 
mooie brommert sjossa! al mee gereden? Lijkt me toch iets handelbaarder dan een 500 ofniet

Heeeeel anders ja, echt wennen. Word er in ieder geval minder snel moe op. Nu twee keer eventjes gereden, weer wordt weer beter dus er komen nog dagen zat.
 
U heeft geen lichtjes erop ??

Als ik de baan op ga haal ik dat spul er allemaal af, vind het zo veel mooier als met dat lelijke endurokapje en kentekenplaat. Over 2,5 week clubcross hier in Mill. Wilde eigenlijk vanmiddag gaan trainen maar dat haalde niets meer uit.
 
Klopt het trouwens dat het voortandwiel bij zo'n RMZ enkel met een snapring vastzit? Ik zat gister nog eens te kijken en dacht is die bout er nou uitgelopen ? :P
 
Klopt het trouwens dat het voortandwiel bij zo'n RMZ enkel met een snapring vastzit? Ik zat gister nog eens te kijken en dacht is die bout er nou uitgelopen ? :P

als ik op deze site kijk Alpha Sports - Suzuki Motorcycle Parts Catalog bij een rmz 450 dan zie ik dat ze alleen een circlip hebben.

ik rij zelf op een RM 125 en die hebben ook alleen een clipje.
misschien ga ik binnenkort RMZ 250 rijden van 07 of 08 :]
of misschien toch de overstap naar een ktm 250 sxf. iemand ervaring met een van deze twee machientes? dus wat de min en pluspuntjes zijn van deze twee
 
Laatst bewerkt:
Als ik de baan op ga haal ik dat spul er allemaal af, vind het zo veel mooier als met dat lelijke endurokapje en kentekenplaat. Over 2,5 week clubcross hier in Mill. Wilde eigenlijk vanmiddag gaan trainen maar dat haalde niets meer uit.

baan is toch pas vanaf 20 maart open om te trainen
 
Nondeju wanne skonne brommert SJossa! En mooi gepoetst ook? Robert zijn werk nog of kan ik jou daarvoor inhuren? ;-)
 
Nondeju wanne skonne brommert SJossa! En mooi gepoetst ook? Robert zijn werk nog of kan ik jou daarvoor inhuren? ;-)

Haha dankje Arjen! En nee is mijn werk, kan ik in ieder geval beter dan het rijden zelf haha. ;) Inhuren kan altijd natuurlijk O-)
Het lijkt trouwens net een chopper zo met die 25 mm stuurverhogers. :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan