Suzuki Savage Wintertreffen, 17 december

SavagePielk

MF veteraan
5 apr 2005
7.001
322
Apeldoorn
17 december gaat het weer plaatsvinden; het Suzuki Savage Wintertreffen!
Onder het genot van winterse versnaperingen, zullen we terugblikken op het afgelopen jaar, er zijn gastsprekers, een presentatie, een technisch praatje en er is de mogelijkheid om Suzuki Savage artikelen aan te schaffen.
Natuurlijk staat deze dag ook in het teken van andere motorrijders ontmoeten, in het bijzonder andere Suzuki Savage rijders.
Na afloop zal de Algemene Leden Vergadering direct van start gaan.
Heb je interesse om te komen? Bel 0614801213 of mail mpielkenrood at hotmail
Graag tot dan!

SavagePielk


full
 
Laatst bewerkt:
deze meeting is uiteraard gratis voor Savage Club leden, outsiders betalen 1 euro entree. Ter plaatse is een koek-en-zopie
 
jezus wat een animo hiervoor ik denk dat de savage club bang is voor regen roesten ze zeker gelijk weg _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-


als jij je nou met je eigen motoren bemoeit, dank je ;) er is veel animo voor, maar dat is allemaal telefonisch en via de email :P

alles goed daar Ruyfie?
 
Laatst bewerkt:
als jij je nou met je eigen motoren bemoeit, dank je ;) er is veel animo voor, maar dat is allemaal telefonisch en via de email.

Dus ze durfen niet openbaar te melden dat ze een ravage rijden. Dat kan ik begrijpen :)
 
giel laat je niet gek maken man geniet lekker waar je op rijd en ik loop je maar wat te dollen man


weet ik ;) en ik rij nu tijdelijk al niet eens meer Savage zoals je weet! Heb net een GSX600F voorvork gekocht voor in de GS, wordt wel een leuke ombouw. Savage is verkocht, is een NX650 bij gekomen, ook leuk om mee te spelen, misschien eens meenemen naar Emmen ofzo, hoewel hij daar niet SM genoeg voor is denk ik...
 
Terug
Bovenaan Onderaan