Rare Kwast
MF veteraan
- 16 feb 2003
- 1.260
- 0
klinkt als kromme schakel vork
kan idd. komen door hoog in toeren opschakelen, kan ook tandwielnokken versleten zijn, wel snel met deze km. stand.
Leuk klusje voor mij, doe nl. ook blok revisie's
misschien helpt het als je de fixeerveer voor de schakelwals vervang door een sterkere,het schakelen gaat dan wel wat zwaarder maar ook gelijk trefzekerder(zonder dat de schakelwals nog even heen en weer wiebelt).
tja dat krijg je met flink doortrekken ze kunnen er gewoon niet tegen.
Heb het idee dat de motoren van nu met al die PK gewicht verhoudingen niet meer de motoren van vroegurrr zijn dus snel mankementen vertonen ,dat blijkt uit de vele topics met vrij nieuwe motoren.Raad trek rustig tot 3/4 van je toerenbereik en schakel dan over beter voor je bakkie!
Heb zat klanten gezien met hun Sradjes afgeragt ff snel oppoetsen en inruilen
en dan komt de nieuwe klant?..............................
tja dat krijg je met flink doortrekken ze kunnen er gewoon niet tegen.
Heb het idee dat de motoren van nu met al die PK gewicht verhoudingen niet meer de motoren van vroegurrr zijn dus snel mankementen vertonen ,dat blijkt uit de vele topics met vrij nieuwe motoren.
ga je toch lekker door met raggen