TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 48.125
- 35.859
Niet van newtronic zo te zien
Dode link
Dode link
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen Newtronic? Zou kunnen, in ieder geval loopt de T500 er prima op.
Hoi Thinge. Ik had het kunnen weten. Als er sprake is van en T500 duik jij vroeg of laat ook op.

Ik heb nog een knap achterspatbord, niet gescheurd en ook nog een origineel achterlicht van een 1972 J type. En nog heel veel meer T500 zaken........Ook nog een NOS rechter chromen schildje en een paar zeer nette rechter schildjes dacht ik zo.....
Alles goed op "het spoor" met die gladde/natte blaadjes nu 
ik heb geen idee.Weet iemand hoeveel rijdende T500ers er ongeveer in Nederland zijn ?

Welke types hebben dat dan? Alleen de j?dacht dat de beugeltjes onder de tank voor een verchroomde sierlijst is
maar kan me vergissen natuurlijk![]()
![]()
Mijne, een K-type, heeft ook zo een rand onderaan de tank.

Ik kan nu een frame met kenteken kopen met inleveren van mijn eigen frame. Ik moet dan 125 euro bijbetalen. Ik twijfel een beetje:
pluspunten van deze actie:
- ik hoef niet naar de RDW en heb meteen een motor met kenteken
nadeel:
- frame is van 1975 dus kost nog belasting maar wat ik belangrijker vind:
- geen blauwe plaat. Het wordt een kenteken AB 12 CD ipv 4 cijfers. Dat is jammer
- kost me 125 euro plus retourtje nederland.
- huidge frame is mooi zwart gleakt en roestvrij. die ikkan kopen weet ik het niet van.
hoewel de keuring iets van 70 euro is komen daar natuurlijk nog wel kentekenkosten bij. dus kosten ontlopen elkaar wellicht niet eens zoveel.
tja dan blijft blauwe plaat als belangrijkste argument over.