• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Suzuki t500 opknapper gekocht

Ik heb nog een knap achterspatbord, niet gescheurd en ook nog een origineel achterlicht van een 1972 J type. En nog heel veel meer T500 zaken........Ook nog een NOS rechter chromen schildje en een paar zeer nette rechter schildjes dacht ik zo.....

Geen Newtronic? Zou kunnen, in ieder geval loopt de T500 er prima op.

Hoi Thinge. Ik had het kunnen weten. Als er sprake is van en T500 duik jij vroeg of laat ook op.

Ik heb nog een knap achterspatbord, niet gescheurd en ook nog een origineel achterlicht van een 1972 J type. En nog heel veel meer T500 zaken........Ook nog een NOS rechter chromen schildje en een paar zeer nette rechter schildjes dacht ik zo.....

He' die Thinge :W Alles goed op "het spoor" met die gladde/natte blaadjes nu :+

Als T500 liefhebber heb ik dit met veel plezier gelezen en blijf het natuurlijk ook volgen.

Met vriendelijke oldtimer groet,

Ton

[Dode link verwijderd]
Hier zijn inderdaad verschillende spatborden te zien die op die van mij zitten horen dus bij een t500 zonder toevoeging van een letter.

Laatst bewerkt:
Weet iemand hoeveel rijdende T500ers er ongeveer in Nederland zijn ?

Heel het weekend weg geweest en dus niet zo veel kunnen doen.
Vanavond thuis gekomen en met mijn zoon het blok eruit gehaald:

Frame ziet er goed uit!
[Dode link verwijderd]
[Dode link verwijderd]

wel de bedrading vervangen. want deze is een zooitje:

[Dode link verwijderd]
[Dode link verwijderd]
Ik weet echter nbiet welke boom ik moet hebben je kunt ze van verschillende types krijgen. Maar maakt dat eigenlijk zoveel uit?

vervolgens nog andrhal uur aan het poetsen geweest op de bochten. Zijn niet meer perfect maar gaan er wel zo op.
[Dode link verwijderd]

verder nog naar de tank gekeken. Deze is recent overgespoten en heeft geen roest *O*

[Dode link verwijderd]

[Dode link verwijderd]

ook heeft hij van die beugeltjes

[Dode link verwijderd]
waar zijn deze voor?

Er werd me een frame en kenteken aangeboden voor 250 euro. Dit vind ik veel te duur. Dan hoef ik natuurlijk niet naar de RDW dat is een risico minder maar bij de RDW zal ik rond de 100 euro kwijt zijn gok ik en dan is het wel ineens veel meer die 250 euro.

dacht dat de beugeltjes onder de tank voor een verchroomde sierlijst is

maar kan me vergissen natuurlijk :$ :$

geen idee

hier een foto

full

Mijne, een K-type, heeft ook zo een rand onderaan de tank.

Ik kan nu een frame met kenteken kopen met inleveren van mijn eigen frame. Ik moet dan 125 euro bijbetalen. Ik twijfel een beetje:

pluspunten van deze actie:
- ik hoef niet naar de RDW en heb meteen een motor met kenteken

nadeel:
- frame is van 1975 dus kost nog belasting maar wat ik belangrijker vind:
- geen blauwe plaat. Het wordt een kenteken AB 12 CD ipv 4 cijfers. Dat is jammer
- kost me 125 euro plus retourtje nederland.
- huidge frame is mooi zwart gleakt en roestvrij. die ikkan kopen weet ik het niet van.

hoewel de keuring iets van 70 euro is komen daar natuurlijk nog wel kentekenkosten bij. dus kosten ontlopen elkaar wellicht niet eens zoveel.

tja dan blijft blauwe plaat als belangrijkste argument over.

Laatst bewerkt:
Zo'n motor met een gele plaat is echt geen porum.

GT/T500 frames worden ook gebruikt voor de classic races en demo's. Die gasten hoeven vaak geen kenteken. Plaats een oproep op marktplaats/speurders voor een T500 kenteken. Nummer overzetten op jou frame en klaar is kees. Niet naar de RDW, wel een blauwe plaat en geld bespaard.

Beste Pepijwk,
Waarom ga je niet gewoon naar het Rdw, zorg gewoon voor voldoende informatie en dat is voor een T500 echt niet moeilijk, er zijn hier zat mensen die je kunnen en willen helpen bij het verzamelen. Als de motor netjes wordt aangeboden is er niets aan de hand. Ik ben meerdere keren bij het Rdw geweest en totaal geen vervelende ervaringen.

Ik kan nu een frame met kenteken kopen met inleveren van mijn eigen frame. Ik moet dan 125 euro bijbetalen. Ik twijfel een beetje:

pluspunten van deze actie:
- ik hoef niet naar de RDW en heb meteen een motor met kenteken

nadeel:
- frame is van 1975 dus kost nog belasting maar wat ik belangrijker vind:
- geen blauwe plaat. Het wordt een kenteken AB 12 CD ipv 4 cijfers. Dat is jammer
- kost me 125 euro plus retourtje nederland.
- huidge frame is mooi zwart gleakt en roestvrij. die ikkan kopen weet ik het niet van.

hoewel de keuring iets van 70 euro is komen daar natuurlijk nog wel kentekenkosten bij. dus kosten ontlopen elkaar wellicht niet eens zoveel.

tja dan blijft blauwe plaat als belangrijkste argument over.

Makkelijkste is een niet officiële blauwe plaat
[TOPIC=371485/]Blauwe plaat niet meer verkrijgbaar voor te jonge motor?[/TOPIC]

Bedankt voor alle reacties. Ik ben er wel uit. Ik ga het frame ruilen dan zit ik safe en belangrijker heb ik geen kans op gedoe. Wel jammer voor het kenteken maar dan kan ik inderdaad een "illegale" blauwe plaat doen
Ik ben vanavond in elk geval lekker opgeschoten:
Frame is kaal
[Dode link verwijderd]

Zondag kan ik het frame omruilen. Dan ik beginnen met de opbouw.....

Eerst frame en brug laten poedercoaten dan stap voor stap opbouwen.

Ha leuk daar heb ik zin in!

Terug
Bovenaan Onderaan