Suzuki V-Twin voorjaars rit 2015 'Real men ride twins'

SV rit Locatie

  • Noord Nederland

    Stemmen: 3 7,0%
  • Oost Nederland

    Stemmen: 6 14,0%
  • Zuid Nederland

    Stemmen: 5 11,6%
  • West Nederland

    Stemmen: 7 16,3%
  • Midden Nederland

    Stemmen: 22 51,2%

  • Totaal aantal stemmers
    43
Heej,
Vorige keer was gezellig!! Dus ben er zeker weer bij (mits het droog blijft O-) )

Groeten,
Maurice.

(Suzuki TL1000streetfighter)
 
Ja, die mag/moet tegen die tijd klaar zijn ja!
Maar ondertussen al weer 3 weken niks aan gedaan.... prioriteiten liggen anders op t moment.
 
Als de honda v-twins ook mee mogen heb ik er ook wel oren naar, maak tegen die tijd anders ook ff melding op het firestorm topic.
Altijd leuk een ritje met mede twinners, hoop dat de opkomst groter is als de laatste firestorm rit met 4 man.
 
Als de honda v-twins ook mee mogen heb ik er ook wel oren naar, maak tegen die tijd anders ook ff melding op het firestorm topic.
Altijd leuk een ritje met mede twinners, hoop dat de opkomst groter is als de laatste firestorm rit met 4 man.

wat overleg gehad met wat SV'ers en iedereen is van mening 'hoe meer zielen hoe meer vreugd'. :Y
Zolang het uiteraard maar niet uitdraait op een 'Ride of the Century' waarbij ze met 200 man achter elkaar aan sjokken.

De rit promoten in andere topic's ga ik uiteraard niet doen maar dat staat jullie vrij. :W
 
Laatst bewerkt:
Ovb'tje voor mij ook. Ik rij een sv650s, maar nog niet zo lang. Altijd leuk om eens wat meer te doen qua ritjes. Zit momenteel nog in het buitenland, maar tegen die tijd weer thuis.

Hopelijk tot dan!

Cheers
 
Ik hou het topic even in de gaten (volgpost dus) dan kom ik misschien ook wel met mijn twin :Y (VTR SP1)
 
:^

Ghostride_motorcycle.gif
 
Laatst bewerkt:
Oke iedereen, dankzij de leuk opkomst van de Firestorm rijders zitten we nu al lekker snel aan de 21 ovb'tjes. *O*

Ondertussen hebben ook al 17 mensen de poll ingevuld en het lijkt er op dat we ook dit jaar de rit in midden Nederland houden. :)


Op het moment ligt meeting-manager.nl er helaas uit dus de nieuwe poll kan ik nog niet aanmaken. -O-
Wel zou ik iedereen willen vragen alvast na te denken over de route.

heb je dus nog een mooie rit op je pc staan of kan je er via via wel een regelen stuur mij even een pb.

PS meer aanmeldingen zijn uiteraard nog van harte welkom.

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan