• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Suzuki XN85 Turbo, tsja, het moest er eens van komen

thinge

MF veteraan
Lid geworden
22 jan 2006
Waarderingsscore
1
Zoals al een tijdje in de lucht hing, is vannacht de knoop doorgehakt. Mijn Suzuki XN85 staat te koop.......tientallen redenen, behalve geldgebrek, maar eigenlijk is plaatsgebrek de belangrijkste. Daarnaast heeft hij dit jaar amper asfalt gesnoven en daar is tie ooit wel voor ontworpen.......met pijn in het hart dat wel, maar dat zegt iedereen........

Dode link

Laatst bewerkt:
Doodzonde, maar zo'n motor in de stalling zetten is net een beetje meer ...uh....doodzonde

Erg jammer dat je deze beslissing moet nemen :Y

Maar je hebt gelijk als je niet de mogelijkheid hebt om de motor "veilig en droog/warm" weg te zetten.

Misschien een oplossing..........

Bij mijn Suzuki dealer kun je je motor in de stalling zetten.
Er zijn vast wel meer mogelijkheden om de Turbo goed weg te zetten in de wintermaanden.

Kost wel geld maar dan heb je de Turbo nog wel en blijft hij/zij mooi en netjes.

Succes met beslissen

Erg jammer dat je deze beslissing moet nemen :Y

Maar je hebt gelijk als je niet de mogelijkheid hebt om de motor "veilig en droog/warm" weg te zetten.

Misschien een oplossing..........

Bij mijn Suzuki dealer kun je je motor in de stalling zetten.
Er zijn vast wel meer mogelijkheden om de Turbo goed weg te zetten in de wintermaanden.

Kost wel geld maar dan heb je de Turbo nog wel en blijft hij/zij mooi en netjes.

Succes met beslissen

Je hebt wel gelijk hoor Erik, maar ik heb er in de winterstalling al twee staan. Een derde en vierde wil hij niet meer van mij , omdat het anders een Thinge stalling gaat worden zegt hij. Verder staan er ook nog een aantal hier voor de deur. Een turbo moet rijden, niet gestald worden.

En daarnaast, ik heb nog een tweede turbo........maar die heeft geen kenteken en rijd niet. En die bewaar ik nog even.....

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan