Sv 1000 coverseat

mikesum

Rookie
6 dec 2011
29
7
sas van gent
Hallo allemaal, ik heb net een suzuki sv 1000 s 1993 zilver gekocht aangezien ik niet van plan ben om iemand mee te nemen wil ik een seat cover in dezelfde kleur aanschaffen heeft iemand er 1 in de verkoop of weet iemand er een te koop (2e hands)
 
Hi mikesum, plaats je vraag even hier ( of misschien kan een mod dit doen?):
140A2E78-D2A8-4EC8-9968-DC891DD02A49.jpeg
 
Hallo allemaal, ik heb net een zilveren suzuki sv1000s uit 2003 gekocht nu rij ik altijd alleen dus zou ik graag de achterste zadel vervangen (voor een 2e hands plastic seat cover) heeft iemand die te koop of weet iemand er een te koop? (Wel in dezelfde zilverkleur)
 
Heb net even voor je op Google gekeken en er staan er een hoop op van Ali tot de reguliere motorshops,ook in zilver, de kleur zal wat af kunnen wijken maar vrijwel alles is op kleur te spuiten ( even de exacte kleur laten meten bij een shop en een potje laten maken is de op 1 na beste optie buiten laten spuiten), of wrappen in carbon bijvoorbeeld.
Maar wellicht dat iemand op het forum er nog één heeft liggen.

succes met de zoektocht :)
 
Had er ook een van ali toen ik nog een zwarte SV had. Kleur kwam perfect overheen, de kwaliteit was ook prima. Werd wel geleverd zonder opvulstukjes die je nodig hebt als je het metalen handvat wil verwijderen. Daarnaast moest ik de plastic beugel, waarmee je de achterkant van de cover vasthaakt aan de motor, ophogen met 3 of 4 revetjes om hem mooier aan te laten sluiten (2 minuten werk).
 
Hey das mooi, dacht dat deze wel afwijkend of slechte kwaliteit zouden zijn , thnx voor de info ga ik er daar 1 bestellen voordat de regering weer met extra heffingen komen😁
je wilt het exacte kleur en goede kwaliteit voor een tweedehands prijs?
 
Ik heb liever een ford, o die heb ik al:). Maar kon zijn dat iemand er 1 had liggen die hij niet meer nodig had, zou m dan voor een normale prijs willen overnemen vind 200 euro voor een kapje wat niet noodzakelijk is teveel geld. Koop ik liever een nieuwe band voor. Maar ali bedrag is zeker niet teveel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan