Da's een nette toch? Waarom zou er iets mis mee moeten zijn?Er staat een leuke SV 650 te koop op Marktplaats waar ik van het weekend ff wil gaan kijken/rijden.
https://link.marktplaats.nl/m1224894172
Ik heb gisteren een SV650 uit '99 aangeschaftGa hem a.s. zaterdag ophalen! Heb hem wel geschorst, aangezien het toch winter is en ik m'n AVD nog moet halen.
Er staat een leuke SV 650 te koop op Marktplaats waar ik van het weekend ff wil gaan kijken/rijden.
https://link.marktplaats.nl/m1224894172
Zijn er nog bijzonderheden bij dit model naast het BRAVOK verhaal waar ik op kan letten? En hoe bevalt deze motor bij de wat langere rijders (1.85 - 1.90).
Het lijkt me wel een leuke motor om mee te beginnen. Zal wel niet perfect zijn, zo lang ik er maar 1-2 jaar plezier van kan hebben.
Ik heb gisteren een SV650 uit '99 aangeschaftGa hem a.s. zaterdag ophalen! Heb hem wel geschorst, aangezien het toch winter is en ik m'n AVD nog moet halen.
Dankjewel! Heb twee SV650S modellen proefgereden, waarvan een verlaagd. Die verlaagde vond ik ook wel lekker rijden, maar daar kwamen nog wat onderhoudskosten bovenop (nieuwe voorband want daar lag een oudje op, kleppen stellen). De Naked die ik nu heb gekocht is aantoonbaar goed onderhouden en heb ik komend seizoen geen omkijken meer naar qua (groot) onderhoud. En lijkt me over het algemeen gewoon comfortabeler als ik een keertje op en neer naar Utrecht zou moeten (75 minuten enkele reis).Gefeliciteerd, het is dus toch een N geworden.
Veel plezier met je SV, dat gaat vast goed komen!
@Roger en Ivo Super bedankt!
Een nieuw blok hoeft wat mij betreft niet per se een dealbreaker te zijn. De prijs biedt nog wat ruimte om €400-500 te reserveren voor een grote beurt die ik vooraf gewoon incalculeer (tenzij alles versleten is en kleppen gesteld moeten worden). Dan heb je voor minder dan 2k een motor waar ik 1-2 jaar op kan oefenen en zonder al teveel verlies te verkopen.
Ja super. Gefeliciteerd met deze aankop. Een SV is zeker waar voor je geld. Slechts een paar wat zwakkere of mindere punten voor normaal gebruik. Voor Sportgebruik wat meer verbeterpunten, maar daar gaat het nu niet over. Zitpositie is maar helemaal wat je voorkeur is. Ik vind de wat sportievere een stukje lekkerder voor de rug. De SV inzetten voor forensen naar Utereg gaat prima. Ik doe het bijna elke werkdag.En lijkt me over het algemeen gewoon comfortabeler als ik een keertje op en neer naar Utrecht zou moeten (75 minuten enkele reis).
Ik zal zaterdag even een foto plaatsenEn wie weet wordt m'n volgende motor gewoon wel een S-model.
Mijn SV is geen S en is dat ook nooit geweest. Het is een N die ik heb voorzien van clipons (Gilles) en schetsplaten van de S waardoor de zitpositie als op de S is geworden, maar het was altijd al een N. De zitpositie is een duidelijk verschil, en in mijn optiek laag beter dan hoog, maar daarover lopen de meningen uiteenDe S van Roger is omgebouwd en heeft de sportieve zithouding van de S met de looks van een sportieve N.
Succes met je avd!
Ja super. Gefeliciteerd met deze aankop. Een SV is zeker waar voor je geld. Slechts een paar wat zwakkere of mindere punten voor normaal gebruik. Voor Sportgebruik wat meer verbeterpunten, maar daar gaat het nu niet over. Zitpositie is maar helemaal wat je voorkeur is. Ik vind de wat sportievere een stukje lekkerder voor de rug. De SV inzetten voor forensen naar Utereg gaat prima. Ik doe het bijna elke werkdag.Mijn SV is geen S en is dat ook nooit geweest. Het is een N die ik heb voorzien van clipons (Gilles) en schetsplaten van de S waardoor de zitpositie als op de S is geworden, maar het was altijd al een N. De zitpositie is een duidelijk verschil, en in mijn optiek laag beter dan hoog, maar daarover lopen de meningen uiteen.
Er staat een ABM ombouwset voor een S op MP waarmee je het tegenovergestelde kunt doen (Een S ombouwen naar een N zitpositie (met buisstuur)).
https://www.marktplaats.nl/a/motore...36c63dca7e4aa95f615ded8c6710e&previousPage=lr
Ellen, succes met je AVD en we zien de foto's van je SV heel graag verschijnen.
De SV heeft heel standaard moderne remschijven, dus 9 van de 10 sloten zullen inderdaad zonder problemen te monteren zijn.Domme vraag misschien, maar past elk (universeel) schijfremslot op een SV650? Wilde deze gaan halen, maar wel handig als ie ook echt past natuurlijk
Ja, goeie tip!Zorg wel dat je er een reminder-kabeltje hebt, je weet wel, zo'n vaak bont gekleurd dingetje/snoertje wat je door je slot haalt, en op je gashandle kan zetten.
De mijne is inderdaad Wa+ verzekerd, maar staat in de garage, op slot en in een vrij goede buurt.
Dat slot moest, maar hier gebeurd nagenoeg nooit wat.
Gelukkig.
Ook als ik ergens ben, waar ie buiten staat ben ik gewoon verzekerd met dat slot.
Ik ben verzekerd via Motoport.