Mijn motoren zijn ook via moto port verzekerd en zelfs bij me nieuwe motor is een art5 schrijfremslot voldoende.
Moet in de avond wel in een afgesloten ruimte dacht ik.
Als ze je motor willen pakken ze hem toch wel je kunt het ze alleen wat moeilijker maken, ketting stelt ook niets meer voor die hebben ze in 5sec open met een hydraulische tang.
Ik heb als het goed is per 1 februari beschikking over een garagebox waar ik m'n motor dan kwijt kan. Hij staat nu sowieso aan een kettingslot (en stuurslot uiteraard), maar schijfremslot ontbreekt nu nog.
Was ook even nieuwsgierig naar de MotoPort verzekering, scheelt gewoon even 50% aan maandpremie voor WA+ met andere grote(re) verzekeraars waar ik anders waarschijnlijk m'n verzekering had afgesloten. Zijn jullie tevreden over de MotoPort verzekering? Kenteken van m'n SV staat nu nog als geschorst dus ik heb nog even om m'n keuze definitief te maken.
edit: oh grapje, dat is als m'n schadevrije jaren van m'n auto mee worden overgenomen. Nouja, kost nog steeds een paar euro minder p/m dan bij andere verzekeraars.
Gaaf hoor.Uitgewisseld! Eens kijken hoeveel sneller zo'n rode nou precies is
Ik had eerst de standaard D220, slechte oem band zonder enige feedback. Toen een roadsmart, ging lek, toen een roadsmart 2, en na schade overgestapt op continental road attack 2 evo; zo zeg hee en dát zijn heul erg fijne bandjes.. hoe ze het op nat weer doen weet ik niet daar ik een mooiweer rijder ben maar volgens de testen deden ze het uitmuntend. Inmiddels alweer achterhaald want ik heb ze nu al een jaar of 4.. maar voor mij dus geen dunflops meerFlinke evolutie geweest bij Dunlop dan.
De eerste set banden die ik had gekocht voor mijn SV was de RoadSmart (eerste generatie RoadSmart).
Droog en warm vond ik ze prima, maar koud werd de achterband al minder vertrouwenwekkend en onder natte condities vond ik die banden gewoon eng.
Getuige jouw bevindingen hebben ze bij Dunlop niet stil gezeten.
Ik heb de RoadSmarts er binnen een paar duizend km af gegooid. Zonde van het geld, maar onderuit gaan is duurder.
Daarna SportSmart, Pilot Power I en Pilot Power 3 gereden. Die bevallen een stuk beter. PiPo3 het beste dus die heb ik ook weer voor de komende zomer.
De Pilot Road 5 lijkt ook veelbelovend te zijn.
Als iemand die gaat nemen op de SV graag een review!
nee nee, de hele kilometerteller/toerenteller is vervangen door een Tumbleton & Twist teller, en daar zit geen brandstof-reservemeter indicator (is dat een woord?) op. Verder werken alle lichtjes wel hoor, maar die mist dus op dat dashboard/teller300 km tot een continu brandend reservelampje (als je het op de originele manier aan hebt gesloten) dus bezig met de laatste 1.5 liter. Zolang et lampje gaat branden nog 30 km rijden en dan sta je stil. Brandt het lampje in jouw dashboard wel als je de motor op contact zet? Dan is dat niet kapot. De kans is groot dat het bovenste sensortje van de brandstofniveausensor die in de tank zit los is geraakt van de steun. Dan is de electrische geleiding er niet meer en doet de brandstofmeter het niet. Ik heb het ook gehad. Was zo te repareren (maar dat bleek pas toen ik al een nieuwe sensor had gekocht).
nee nee, de hele kilometerteller/toerenteller is vervangen door een Tumbleton & Twist teller, en daar zit geen brandstof-reservemeter indicator (is dat een woord?) op. Verder werken alle lichtjes wel hoor, maar die mist dus op dat dashboard/teller
euhh.....ergens een klein led lampje plaatsen wellicht?