Ah juist, bedankt! Dat 'ding' rechts is dus een onderdeel van de injectie. Dit is de eerste injectie motor waar ik aan sleutel. Vandaar dat ik eea niet herken .
dat is de motor voor de elektronische gas klep, de "SVT" ik zou die niet los schroeven, ik vermoed dat dat ding veer-geladen is.
eerder zou ik het hele gasklephuis verwijderen. dan kan je er geheid bij. ik zie op het internet allerlei gasklephuizen te koop. allemaal met de stv nog bevestigd.
[afbeelding]
nope, dat ook niet. de svt zorgt er voor dat wanneer jij het gas dicht doet. hij net wat rustiger het gas dicht doet. zo dat het achterwiel niet blokkeert en het allemaal wat smeuΓ―g rijdt. en hij regelt het stationair lopen.
de nieuwe dl1000 regelt via de svt ook de traction controll, zodra de computer wielspin ziet gooit hij via de svt de gaskleppen dicht.
Zodat je je hand op plankgas kan houden
Ik kon mezelf niet beheersen vanmorgen en ben de schuur ingedoken... Na het loshalen van de gasklephuizen was het wisselen van de gaskabels goed te doen. Ik heb alleen een slangetje losgetrokken bij het omhoogtrekken van de gasklephuizen. Ik heb nu geen idee waar aan te sluiten. Iemand hier het antwoord? Het slangetje is aangesloten op het voorste gasklephuis, aan de achterzijde net naast de gaskabels.[afbeelding]
dat is geen slangetje, maar de kabel om je stationeer af te stellen, idd in het klemmetje bij je frame zodat je er bij kunt om je toeren af te stellen.
idd goed kijken wat de pull en de push kabel is.
Wel een mooie rooie met sbk stuur:
https://www.autoscout24.nl/aanbod/suzuki-sv-1000-s-benzine-rood-6deed557-7a81-514e-e053-e350040a6ebc
Thanks! Ben bezig met blauwe op autotrader, zijn toch het snelst
Thanks! Ben bezig met blauwe op autotrader, zijn toch het snelst
Hoort er trouwens niet een gereedschap setje bij de SV 1000 te zitten? Viel me laatst op dat er bij de mijne niks onder het zadel zit!
Ja maar niet onder het duo zadel compartement maar in een gereedschap bakje onder je zadel bij je achterveer kan je openen aan de dacht linker kant dmv het drukkertje los te halen en het kapje weg te halen.
Ja maar niet onder het duo zadel compartement maar in een gereedschap bakje onder je zadel bij je achterveer kan je openen aan de dacht linker kant dmv het drukkertje los te halen en het kapje weg te halen.
Hallo sv-ers.
Ik ben aan een nieuwe kettingset toe voor mijn sv1000s. Zijn er nog aanraders, of juist afraders qua merken?
Ik probeer zoveel mogelijk onderhoud zelf te doen. Heb echter nog nooit een motorketting zelf geklonken en ben er ook best een beetje huiverig voor. De boel zal je maar losgaan op snelheid.Of zie ik nu beren op de weg en valt het wel mee.
Wat zijn jullie ervaringen?
[afbeelding]
Halogeen vs LED. Flinke bak licht!