Hallo sv-ers.
Ik ben aan een nieuwe kettingset toe voor mijn sv1000s. Zijn er nog aanraders, of juist afraders qua merken?
Ik probeer zoveel mogelijk onderhoud zelf te doen. Heb echter nog nooit een motorketting zelf geklonken en ben er ook best een beetje huiverig voor. De boel zal je maar losgaan op snelheid.Of zie ik nu beren op de weg en valt het wel mee.
Wat zijn jullie ervaringen?
Vraag van een A Techneut met 2 linkerhanden als 2 voeten! Is dat moeilijk te fixen dat halogeen? Plug en play? en heb je een linkje welke lampjes je hebt besteld?! lijkt mij ook wel wat meer licht !
oke, thnx voor de info !! dat moet zo te lezen niet al te moeilijk zijn. en als ik er niet uit kom, bouw ik de motor gewoon weer terug. Het linkje dat wat je erbij zet, dat zijn ook daadwerkelijk de lampen die in onze machines passen? Beetje goede kwaliteit van dat Alieexpress? Dan zal ik ze namelijk ook even bestellen en wanneer het weer weer wat lekker wordt (lees: wanneer mijn handen niet bevriezen in de niet geisoleerde garage, deze lampen erin te bouwen!
(en hoe het lichtbeeld is, bedoel je dan ook of je andere mensen niet verblind met deze lampen?)
Nogmaals thnx voor info !
Je laat hem weer in originele (SZ) staat spuiten of ga je voor een andere kleur?
Nu mijn kuipwerk bij de spuiter ligt ben ik op zoek gegaan naar nieuwe stickers. Dat viel nog niet mee....
De Suzuki SV 1000 SZ is geen uitgave van Suzuki. Het is een product van Jan van Sommeren motoren uit Afferden, tegenwoordig Hoegee motoren. Hij heeft er in 2005 een aantal gebouwd. Het spuit- en plakwerk is gedaan door Motorpaint Alphen. Dus voor alle SZ eigenaren die eens stickers nodig hebben... Motorpaint Alphen kan ze nog steeds leveren
In de originele SZ kleuren, met een kleine toevoeging. De kont is nogal wit als het duozadel eraf is en er een witte cover opzit. Ik laat dus bovenkant van de kont in dezelfde kleur blauw spuiten.
Gaaf! We zien vast wel een foto als ie af is! Sz persoonlijk een zeer gave uitvoering maar toen ik opzoek ging naar een SV vond ik ze net wat te duur. Jammer maar nu ook heel tevreden met een grijze
er wordt weer lekker geklust lees ik al,
zodra die klote tuinset van mijn ex vrouw uit de garage is kan ik ook weer is met de SV beginnen.
bekend kwaaltje het einde jaars territorium afbakenen van de veerpoot.
ik heb het 1 keer meegemaakt, met een dl1000 uit 2007. magneten lieten los en de stator overleefde het ook niet.
Vervelend. En een slordige fout van Suzuki. Het vliegwiel van een TL schijnt overigens niet te passen...
All, ik wilde dit weekend een SV1000 halen, echter zijn de plannen onverwachts gewijzigd. Nu had ik al een leuk setje uitlaten gekocht. Daar heb ik nu niks meer aan. Wellicht is er hier interesse voor? Wordt zo ook op MP gezet.