Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

SV1000 topic deel XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie set, heb ze zelf ook. Stukje ingekort. Wat heb je gekocht ipv de SV?

Nog niets, wilde voor de SV gaan. Had een SV1000SZ op het oog die binnen mijn budget weg mocht. Echter aangekomen viel deze behoorlijk tegen. Ik verwacht geen nieuwe maar allereerst erg veel kleine vreemde schade plekjes die niet passen bij de getoonde kilometerstand van 29000. Daarnaast hoorde ik het koppelingshuis enorm tikken.De verkoper gaf aan niet technisch te zijn, maar toen ik aangaf dat het koppelingshuis vervangen moest worden zei hij "oh, maar die zit dan nog wel in het andere blok" Gelijk weggegaan. Vervolgens bij een BT1100 wezen kijken, ook leuk op de foto. Eenmaal aangekomen zat deze vol met corrosie. In de advertentie stond een kilometerstand van 29500. Vervolgens zie een kilometerstand van 115000 op de teller. De verkoper begint vervolgens een vaag verhaal over kapotte tellers. Kan allemaal best, maar vermeld dit in de advertentie..... Geen enkel bewijs van onderhoud of dat de teller echt vervangen is. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat je dit soort dingen bewust niet vermeld. Ik snap dat je wil verkopen, maar ik vraag altijd op voorhand of er iets is met de motor wat ik moet weten. Vervolgens laten ze je bewust toch langs komen. Dus, ik heb nu nog niets gekocht. Zoektocht gaat door.
 
Die tuinset hoort buiten . Maar lekke voorvork keerring? Het is ook wat met die SV... Ik denk ik koop een betrouwbare japanner, maar ik lees al spookverhalen over losse magneten. En nu is de voorvork ook een SV kwaal???


laat ik dan voor de volledigheid melden dat mijn SV geen standaard voorvork heeft

die van mij is voorzien van een setje GSXR600 K4/K5 veerpoten met aangepast binnenwerk door ohlins.

ik vermoed alleen dat de olie naarmate het kouder wordt te stroperig wordt en dus mijn keerringen er uitblaast.
 

Dat ziet er vast heel goed uit!
 
Hallo,

Voor mijn sv 1000 2005 cafe racer ben ik op zoek naar een conversie kit om de koopeling om te bouwen van hydraulisch naar kabel.
Kan iemand me helpen waar te bestellen?
 
Laatst bewerkt:
Ik kreeg mijn sv met veel pijn en moeite in de schuur, ik zou het zonde vinden als de nieuwe dempers gelijk beschadigd raken bij de eerste keer de schuur uit.
 
Hallo,

Voor mijn sv 1000 2005 cafe racer ben ik op zoek naar een conversie kit om de koopeling om te bouwen van hydraulisch naar kabel.
Kan iemand me helpen waar te bestellen?

Bestaat dat? De TL had een kabel. Misschien een TL blokdeksel en wat aanpassingen? Ik zou Djon Potr (vorige bladzijde) een berichtje sturen om te vragen of het evt past...
 


En weg zijn de delen!
 
Wie kan mij vertellen hoe gelijk de dl1000 en sv1000 blokken zijn?
Ik heb een DL1000, kan een partij SV onderdelen kopen (welke ik zover mogelijk ga sorteren en enkele dingen doorverkoop voor een zeer zacht prijsje) en vroeg mij dit af.

Juist om te weten wat ik waar aan kan bieden en dat ik anderen vooral blij maak (en niet met een dooie mus).
 
Laatst bewerkt:

Ik ben voor de iets andere variant gegaan maar wel doormiddel van jouw post and tips aan de gang gegaan. Ik heb de Philips X-treme Vision 130% gegaan. (totale kosten incl. verzenden : 27 eu dus prima te doen). Alles losgehaald maar achteraf was dit naar mijn idee wat overbodig. Via klepje zijkant en onderkant kon ik er goed bij! even een beetje prutsen maar uiteindelijk voor elkaar gekregen. Binnenkort maar eens even een rondje rijden als het wat donkerder buiten is (en warmer ). Het gele licht is vervangen door wit licht. Misschien niet zo wit als jouw led maar ik ben iig zeer tevreden. qua looks in ieder geval mijn doel bereikt. Nu nog de lichtopbrengst bekijken. Nogmaals thnx!

Ps: die stadslampjes zijn nu nog wel oude originele kleur.. Hebben jullie die dan ook vervangen voor zelfde passende kleur?

Belabberde fotos maar probeer maar eens verlichting beetje normaal op de foto te krijgen met je mobiel

verpakking Philips Extreme Vision


Verschil tussen standaard en de nieuwe lampen


Eindresultaat
 

Als je tevreden bent, prima toch! Vwb de stadslampjes, ik heb daar ook led voor besteld. Vier verschillende om te testen. Kost toch geen drol. Toevallig net de eerste set op de deurmat gevonden, dus die gaat er zo gelijk in!
 
Heeft iemand hier ervaring met Fender extenders? Kom ze tegen van Puig en Body style voor ongeveer €30. Maar nergens een foto hoe deze op de SV staat. Iemand een foto, of waarom een bepaald type wel of niet aan te bevelen?
 
Als je tevreden bent, prima toch! Vwb de stadslampjes, ik heb daar ook led voor besteld. Vier verschillende om te testen. Kost toch geen drol. Toevallig net de eerste set op de deurmat gevonden, dus die gaat er zo gelijk in!


Die ledjes zijn gewoon van die standaard steeklampjes? Let me know welke het geworden zijn! (Ze mogen officieel (volgens de wet) niet in verschillende kleuren toch) iets blauwig lijkt mij namelijk wel wat)
 
Die ledjes zijn gewoon van die standaard steeklampjes? Let me know welke het geworden zijn! (Ze mogen officieel (volgens de wet) niet in verschillende kleuren toch) iets blauwig lijkt mij namelijk wel wat)

Elke fitting heeft zijn eigen naam, in dit geval is dat T10. Google maar eens, er zijn er genoeg te vinden.
 
Elke fitting heeft zijn eigen naam, in dit geval is dat T10. Google maar eens, er zijn er genoeg te vinden.


Laat ik nou net vorige week de dashboardverlichting van een vriend van mij hebben omgeswitched . Daar kwamen 4 blauwe T10 lampjes uit.. Had ze vanmorgen in de grijze gegooid, dus er maar net weer even uitgevist





Ik vind het wel tof.
(of het mag is een tweede.. voor de zekerheid de oude lampjes netjes in de buddy gelegd, naast de Tiewraps, multitool en verbanddoosje

Welke kleuren heb jij besteld?
 
is wel tof die blauwe lichten, maar trekt wel de aandacht van onze blauwe vrienden,
die hebben alleenrecht op het blauwe licht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.