Punt is dat motoport alleen mag repareren met nieuwe delen. Dus ik zou idd het bedrag laten uitkeren en dan zelf herstellen als je dat kunt. Tank gewoon laten uitdeuken en opnieuw laten spuiten.
Ahja. Dat vergat ik even ja; kapjes en zadel moet er wel eerst af ja2 zwarte zijkapjes er af, imbus 4. zadel er af, imbus 6. en dan de tank, inbus 4 denk ik? en dan kan je er bij.
enuuh... domme vragen bestaan niet
mocht je hem gaan bijvullen, doe dit dan wel bij een koude motor, en zet hem in het midden van de streepjes.
Kan zijn; maar mijn ervaring was anders. Maar nu ik zo erover denk kan het ook wel eens de verzekering zijn geweest. Mijn 650 was economisch total. Dus ik zei dat ik wel aan kuipdelen kon komen. Maar dat ging m niet worden bij motoport. Die zou ik dan uit eigen zal moeten betalen en gingen de originele delen van de factuur af.. zoiets was t. Maar is alweer een poosje terug dus ik weet het niet meer precies.i disagree hard hier op. ze kunnen gewoon de tank repareren. me het geld uit de 'pot'
alleen zullen ze liever willen vervangen door nieuwe onderdelen. verdienen ze meer aan.
Ahja. Dat vergat ik even ja; kapjes en zadel moet er wel eerst af jaKan zijn; maar mijn ervaring was anders. Maar nu ik zo erover denk kan het ook wel eens de verzekering zijn geweest. Mijn 650 was economisch total. Dus ik zei dat ik wel aan kuipdelen kon komen. Maar dat ging m niet worden bij motoport. Die zou ik dan uit eigen zal moeten betalen en gingen de originele delen van de factuur af.. zoiets was t. Maar is alweer een poosje terug dus ik weet het niet meer precies.
Maar t was iig wel zo dat ik hem bij MP niet kon laten maken met tweedehands delen.
Ben me aan het orienteren voor een SV1000, gelet mijn lengte van 1,90 dan wel met een recht stuur (met of zonder kuip) maar waar op te letten bij aankoop ? Zijn er typische 'dingetjes' ? Zoek een bovenal nette machine (technisch als optisch), bouwjaar vind ik niet zo spannend en van een km-stand tussen 30 en 40.000 vrij acceptabel. Ik hoor graag
Eigenlijk vrij weinig. Ik heb mijn SV in 5 jaar tijd van 25k naar 75k gereden en 'still going strong'. Ik heb het laatst met mijn monteur maar eens gehad over kleppen stellen, maar tot nu toe nog nooit gedaan. Het blok is oersterk.
De SV heeft een hydraulische koppeling. Bij het koppelingshuis wil het wel eens een beetje lekken, bekend kwaaltje. Zolang je een nette motorfiets kunt vinden zou ik er zo weer een kopen met een door jouw genoemde km-stand.
Persoonlijk zou ik trouwens gaan voor eentje mét kuip, liefst ook nog met een alternatief ruitje. Zelf heb ik er een 'double-bubble' ruit opzitten. Met mijn lengte (180) zit je dan goed uit de wind.
Heb hier een HyperPro kitje op de mijne laten zetten. Scheelt vooral aan de voorkant flink. Qua kosten valt het reuze mee.
Dat heb ik nu ook besteld iom mijn dealer.
Verschil ga je zeker merken
Ik heb me flink uitgeleefd vandaag... Hyperpro in de voorvork, alle sensoren afgesteld op de glasklephuizen, gaskleppen gesynchroniseerd en een TRE geplaatst. Ken de SV niet meer terug.
Zelfs het irritante dipje rond 5000 toeren lijkt nu verdwenen.
Ik zal me hier als nieuwe SV eigenaar ook eens melden
Na jarenlang Kawasaki supersports te hebben gereden werd het tijd voor iets anders:
SV1000S uit 2003 met slechts 21000 km. Deze heeft 10 jaar zo goed als stil gestaan
Motor is helemaal standaard op een ingekorte taartschep en andere knippers na, dus voldoende te doen aan onderhoud en upgrades
Zal nog een fototje posten
Groeten, Martijn