SV650 '99-'02 topic deeltje 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben je in ieder geval lekker uitgewaaid ;) Had op de dijk de wind eerst pal tegen, op de terugweg in de rug en dat rijdt toch een stuk prettiger :) Hoop trouwens dat ze op de heenweg ook niet al in dat gehuchtje stonden, volgens mij ging ik er toen met goed 40km/h doorheen :X

enne...Xplod...blijf je met je witte SV met zulk weer niet constant poetsen?? :')

welnee O-)





ja |(
 
op verzoek van lexus zwaai k ook maar weer is :+ :+

:W

ga aleen geen fotos posten dat word vloeken :+wit :9~ :}

af en toe moet je gwn even bij je oude vrienden langs :+

Dat we een nieuw topic hebben betekend niet dat er niet meer gepost hoeft te worden he jongens en meid :P

Iedereen is gewoon om 22.00u naar bed gegaan gisteravond :+


ja en zeker daarom hadden ze vanochtend al weer kunnen posten

ik ga nu lekker naar school voor paar uurtjes :')
hopelijk rond 11 uur thuis kan ik jullie nog even gedag zeggen

:9
 
zo het nieuwe deeltje gaat alweer goed van start.

Lexus hier een paar fotokes voor op de OP van m'n bike, Wel uit de oude doos maar hij staat er nog steeds zo bij ;)

sany0127.jpg


sany0129j.jpg


Die van mij staat nu lekker in al een maandje of 2 stil in de garage. Word denk ik pas weer na de winter rijde :)
 
Xplod, waar in Delft staat die motor van jouw, dat ding wil ik in het echt wel eens komen bewonderen..... wat een schitterend ding zeg :9~
 
Xplod, waar in Delft staat die motor van jouw, dat ding wil ik in het echt wel eens komen bewonderen..... wat een schitterend ding zeg :9~~

dank! helaas onder zeil op n prive binnenplaats B| :+

...maar meestal op vrijdags gedurende 2 minuten op de hele phoenixstraat :]
 
Laatst bewerkt:
ey denk je dat ze in het wph liegen... orgineel suzuki O-)
Had nog niet eens aan het wph gedacht, net gecheckt en er staat inderdaad in dat het caster 25 graden is.
Kun je toch gewoon downloaden.
De mijne heeft alleen slechte foto's. Dus als iemand een betere download heeft ;)
Mijn manual van het nieuwe model heeft gelukkig wel goede foto's.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan