SWM Superdual 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

PH_F4

MF veteraan
26 jul 2010
1.577
12
Aangezien ik besloten heb auto te rijden voor woon/werk, verkoop ik deze SWM Superdual T van 2018 ( die net ingereden is ).
Ik heb met deze motor tot voor kort dagelijks naar het werk gereden en is mij daarvoor goed bevallen. Ook vanwege de ABS die ik liever wel op mijn motoren wil hebben, maar dat zit tussen m'n oren.
De motor heeft zijn onderhoudsbeurten gehad bij de dealer en heeft nog fabrieksgarantie tot augustus!
Deze allroad heeft een motorblok van Husqvarna (600cc) en komt redelijk vlot van zijn plek doordat het een 1-cilinder is en maar 169kg weegt.
De motor is geleverd met een kofferset, valbeugelset en een extra comfort zadel. Deze worden dan ook meegeleverd.
De motor is zo goed als nieuw en heeft geen schade. Onderhoudsdelen zijn in uitstekende staat en onderhoudsboekjes zijn ook aanwezig.
Er wordt nog amper gereden met de motor met mooi weer, dus de km.stand kan iets afwijken.

Bieden mag, maar minimum bedraagt €4000
Nieuwprijs is €8400

Bij vragen bel of mail gerust.
 
Laatst bewerkt:
Betreft het een model als deze?

97A910D5-1664-441C-8A42-A8BA39EFCD7A.jpeg
12345575-0C97-4F89-8B73-5C666B92B284.jpeg
 
1.jpg


2.jpg


5.jpg


7.jpg


8.jpg


IMG_20191019_123329.jpg


IMG_20191019_123350.jpg


IMG_20191019_123402.jpg


IMG_20191026_152746.jpg

[QUOTE="dylanpilot, post: 29392065,
[/QUOTE]

Zover ik kan zien en weet wel.
 
IK heb het idee dat de foto's van mij er nog niet bij stonden.
Was ik vergeten 8)7
 
Tot nu toe:

1:22,5 (gemiddeld)

In de zomerperioden heb ik 1:26 gehaald, maar daar blijft het dan ook bij.

Met een volle tank (18L) zou je op zo'n rit iets van 468km moeten kunnen halen. Mij nooit gelukt, ik ga altijd tanken als het lampje gaat branden.
 
Leuk ding, buitenkansje! :t
Het is dat ik al een G650X heb staan, maar dit is geen geld voor zo'n complete fiets.
Een kale Xcountry uit 2007 kost ongeveer hetzelfde. Alleen zijn die 11 jaar ouder en hebben ze het dubbele, of zelfs drievoudige van deze motor gelopen.
Tel daar vervolgens nog even de kosten van een middenbok, valbeugel en complete bagageset bij op, die hier al inbegrepen zijn.

@Fred Hur , volgens de advertentie op marktplaats staat ie in Soest.
 
Om het reclamepraatje nog even af te maken: dit is een bewezen betrouwbaar blok. Ik rijd op de voorganger en na 9 jaar misbruik in zand en modder loopt het nog steeds als een trein (zonder revisie oid). Als het de X-versie was geweest (met 21-inch voorwiel), was ik zeker komen kijken.
 
Leuk ding, buitenkansje! :t
Het is dat ik al een G650X heb staan, maar dit is geen geld voor zo'n complete fiets.
Een kale Xcountry uit 2007 kost ongeveer hetzelfde. Alleen zijn die 11 jaar ouder en hebben ze het dubbele, of zelfs drievoudige van deze motor gelopen.
Tel daar vervolgens nog even de kosten van een middenbok, valbeugel en complete bagageset bij op, die hier al inbegrepen zijn.

@Fred Hur , volgens de advertentie op marktplaats staat ie in Soest.

Heb ik ook gehad. Een Xcountry uit 2007 met 85.000km
Zelfde accesoires kwamen van Wunderlich voor veel geld!
Ben er alleen mee aangereden en de motor was total-loss

Een Xcountry met abs zou ik misschien nog wel willen.
 
Om het reclamepraatje nog even af te maken: dit is een bewezen betrouwbaar blok. Ik rijd op de voorganger en na 9 jaar misbruik in zand en modder loopt het nog steeds als een trein (zonder revisie oid). Als het de X-versie was geweest (met 21-inch voorwiel), was ik zeker komen kijken.

Dat is volgens mij inderdaad het enige verschil.
Prijs van het wiel is €400,- volgen mij.
 
Euh, niet aan gedacht. Banden erbij kom je zo op €1000,- '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan