SXV Topic 5!

ook maar weer aan de knutsel aangezien de tank niet gespoten kan worden dan maar zo
full
 
weet het wel zeker, mijn stickers blijven ook niet heel goed zitten, krijg nu weer nieuwe toegestuurd met meer en kleinere gaatjes.
 
jip carbon ,schodemper beschermers zijn ook gedaan kontje bij het a licht kapjes a de tank naar de kont doe ik ook en tank is een gok
 
jip carbon ,schodemper beschermers zijn ook gedaan kontje bij het a licht kapjes a de tank naar de kont doe ik ook en tank is een gok
carbone tank is te spuiten omdat
die geen benziene lekt door poreus zijn, is ie nie
alleen als je een crach meemaakt en de benzinetank raakt beschadficht
kraakt een carbone tank met een niet te repareren scheur
met de plastic tank rij je vrolijk verder
de looks van een carbone tank is uber geil :Y
 
Laatst bewerkt:
Moet nog wat spuitwerk doen denk over 2 weken.
Morgen eerst even de waterpomp nakijken lekde een beetje toen die warm was dus morgen effe nakijken.
En komen nog oranje koelslangen op zijn besteld
 
Ow ja voor de kenners onder ons welke mapping kan ik der het beste op laten zetten met de dubble dempers denk wel fot ik de db killers erin ga laten zitten want maakt toch een klere herrie daar sta ik zo mee aan de kant. Alle motoren wat ik heb gehad hadden open dempers maar dit slaat alles en met wat voor dempers rijden jullie
 
ik rij op het moment nog met originele uitlaat :+ als 1 van de weinigen geloof ik hiero..

vind het geluid stationair wel wat hard.. maar zodra ik ga rijden valt het wel mee.
 
silmoto's zijn standaard best stille uitlaatjes hoor, zitten op 94-96db.. je moet alleen wel zorgen dat hij vol zit met wol..
 
silmoto's zijn standaard best stille uitlaatjes hoor, zitten op 94-96db.. je moet alleen wel zorgen dat hij vol zit met wol..

Dat zit ie ook ;) maar op straat is het dan nog steeds een aandachttrekker :P
Op het circuit altijd zonder.

Zit gewoon in het tuitje thom
 
Terug
Bovenaan Onderaan