T.K. GTS1000 FZR400rr/sp XBR500

Thumper

MF veteraan
13 apr 2003
4.863
816
Omdat het motorrijden op het moment op een wel erg laag pitje staat mag er wel het 1 en ander weg.
De vraagprijzen staan er bij en zijn redelijk vast !
Zal proberen wat foto's er nog bij te zoeken.
Inruil van een CR500 van 1984,CB500 uit de k serie,yamaha szr,iets van t merk Reliant of een bijzonder voertuig is bespreekbaar

De Yamaha GTS1000 :

Heb m een jaar gebruikt voor woon-werk naar zeer volle tevredenheid,maar staat nu alweer een jaar stil.

Indertijd een hoop aan vervangen zoals : Achterwiellagers,achterbruglagers+bussen,tandwielen+ketting,luchtfilters,kleppen gesteld,olie vaak ververst,remvloeistof en waarschijnlijk vergeet ik nog wel wat.
Niet de mooiste om te zien en heeft iets van 120.000 gelopen.
Afhankelijk van rijstijl moet er elke 750 km olie bijgevuld worden.

Is op dit moment in een goede staat van onderhoud,het enigste wat zou moeten kunnen gebeuren is een nieuwe voorschijf.

Vraagprijs is 2000 euro,minder is bespreekbaar maar dan zit er zeker geen nieuwe schijf bij !

De Yamaha FZR400rr/sp :

Een verhaal apart,is origineel als FZR400sp in NL gekomen.
Dit was voor de racerij er is kwa km's weinig mee op de weg gereden.
Is veel aan gesleuteld de kosten van mij en met name de vorige eigenaar zal ik jullie niet mee vervelen maar ontstijgt de vraagprijs dramatisch !
Nu zit er rr kuipwerk op,maar onderhuids is het dus een sp.
Km stand onbekend,staat van het motorblok beter als het ooit nieuw geleverd is.
Ook weer niet de mooiste om te zien.
De vraagprijs is ook 1750 euro,met onderdelen erbij 2250 (oa close ratio bak aangepaste cilinderkopkop+nokkenassen imitatie topkuip,draadboom aangepaste cdi unit)

Honda XBR500 :

Redelijk netjes maar loopt niet (of eigenlijk een paar seconden en stopt er dan mee.
Heb al van alles geprobeerd maar het nog niet kunnen vinden
Wou zelf de cdi unit nog proberen,maar voor een redelijk bod mag ie weg.
Om een indicatie te geven : 500 eu is net te weinig.

DSCN0039Medium.jpg
 
Ik ben geïnteresseerd in de GTS. Kun je me via landschap aapje planet. nl laten weten wat je bodemprijs is? En wat betekend 'niet de mooiste"?
 
Laatst bewerkt:
T is allemaal nog steeds in de aanbieding dus.
Ruilhandel ben ik altijd voor t vinden,iets aparts en/of ouds heeft de voorkeur.
 
De GTS moet het veld ruimen !
Degene met het eerste beste "acceptabele" bod mag m hebben ...
 
Nee geen foto's,en eerlijk gezegd weinig trek om ze te maken.
 
He zoveel moeite is het toch niet om een piccie te maken, ik wil graag weten waarover we praten.
GRT
 
Nou... dat is dus wel veel moeite,er staat het 1 en ander omheen.....en uit elkaar.
Geen behoefte om moeite te doen het in elkaar te zetten voor een foto als het afgewezen wordt voor een krasje op de tank, bij wijze van. Ik wil alle info nodig erover geven, ben je echt serieus dan kom je maar langs.

Van de FZR moet ik wel meer foto's hebben...bij serieuze interesse op te vragen via mail.
 
Is te zien in Andijk.
Als het zo uitkomt zal ik wat foto's van de XBR maken.
Hij ziet er iig uit als elke XBR die zwart is,op een blauw zijkappie na.
 
Terug
Bovenaan Onderaan