'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Ik was in de tuin bezig.. nu de motoGP kijken. Morgen met de motor weer naar het werk.

Ik zie bij afslag Zwolle Noord regelmatig een K1300S rijden, iemand van hier?
 
Bijna elke dag komt er over de Zwartewaterallee in Zwolle een zwarte Suzuki GSXR langs, volgens mij een vrouw (gezien haar gevlechte haar :+) met donker bruin haar.
Iemand van hier?
 
Laatst bewerkt:
Kom ik ook regelmatig tegen, via de blaloweg/katerdijk de A28 richting amersfoort op. Meestal rond 06:40
 
Diegene rijdt dan vaker motor als jullie/ ons. Ben inderdaad poos weg geweest van mf, maar het is hier compleet dood wat betreft afspreken met ritjes. Ook vanaf de oud gedienden kant. Probeerde laatst al ff balletje op te gooien maar teveel die niet konden helaasssscch
 
Tis nog vroeg in het seizoen :)

:+ _O-
ah wel nee, als je bedenkt dat sommigen alleen rijden als het 20 graden is met blauwe lucht dan zitten we onderhand al bijna over de helft.

Ik rij denk ik nog zo'n 400 km per week woon-werk en van tijd tot tijd een tochtje voor de fun.
 
Mooi weer rijder present! *O* _O-

Als het een beetje mee zit, ligt morgen de achterkant van mijn motor uit elkaar en ik heb nog geen indicatie hoelang dat gaat duren :?

Daarnaast heb ik hier al een paar keer aangehaald dat ik niet met mijn chopper achter een stel supersports aan ga tuffen. :N
Ik zie vaak zulke groepjes hier door Heerde, Hatten en Wapenveld heen komen, dan tuf ik toch liever solo op m'n eigen tempo'tje :]
 
Mooi weer rijder present! *O* _O-

Als het een beetje mee zit, ligt morgen de achterkant van mijn motor uit elkaar en ik heb nog geen indicatie hoelang dat gaat duren :?

Daarnaast heb ik hier al een paar keer aangehaald dat ik niet met mijn chopper achter een stel supersports aan ga tuffen. :N
Ik zie vaak zulke groepjes hier door Heerde, Hatten en Wapenveld heen komen, dan tuf ik toch liever solo op m'n eigen tempo'tje :]

ik rij sport/tour, maar ik vind het niet erg om rustig aan van het landschap te genieten. In de mooie bochtjes rij ik dan graag even op eigen tempo. Maar verder heb ik er geen problemen mee hoor :)
 
Mooi weer rijder present! *O* _O-

Als het een beetje mee zit, ligt morgen de achterkant van mijn motor uit elkaar en ik heb nog geen indicatie hoelang dat gaat duren :?

Daarnaast heb ik hier al een paar keer aangehaald dat ik niet met mijn chopper achter een stel supersports aan ga tuffen. :N
Ik zie vaak zulke groepjes hier door Heerde, Hatten en Wapenveld heen komen, dan tuf ik toch liever solo op m'n eigen tempo'tje :]

Heeft nog nooit problemen opgeleverd in het verleden :)
 
ik rij sport/tour, maar ik vind het niet erg om rustig aan van het landschap te genieten. In de mooie bochtjes rij ik dan graag even op eigen tempo. Maar verder heb ik er geen problemen mee hoor :)
:^

Woon zelf nu wel wat verder van Zwolle dus moet er wel iets concreets zijn en niet a la last minute. :9
 
Mooi weer rijder present! *O* _O-

Als het een beetje mee zit, ligt morgen de achterkant van mijn motor uit elkaar en ik heb nog geen indicatie hoelang dat gaat duren :?

Daarnaast heb ik hier al een paar keer aangehaald dat ik niet met mijn chopper achter een stel supersports aan ga tuffen. :N
Ik zie vaak zulke groepjes hier door Heerde, Hatten en Wapenveld heen komen, dan tuf ik toch liever solo op m'n eigen tempo'tje :]
Hier doen we het ook rustig aan, ondanks de 152pk😉
 
Ik zag gister nog een aardige groep voor het stoplicht staan vanaf de Spoolderbergweg. Groepje van hier?

Opzich wel een keer leuk om te rijden met een groep. Maar net als wat Kris (REVIT85NL) zegt, voor mij hoeft al dat snelle niet. Hoewel ik een FZ6 rijdt is lekker rustig touren wel prettig.

Laatst nog met een kameraad (YZF750) samen gereden, maar dat was mij te gek. En al helemaal nu ik pas net de eerste 500km met de motor heb gereden en dus soms nog wat moet wennen.
 
Bijna elke dag komt er over de Zwartewaterallee in Zwolle een zwarte Suzuki GSXR langs, volgens mij een vrouw (gezien haar gevlechte haar :+) met donker bruin haar.
Iemand van hier?

Volgens mij is het trouwens een zwarte Yamaha R6, zojuist zag ik haar rijden namelijk :)
Ze ging over de Middelweg (in de richting van Park de Hogenkamp). Briljant geluid trouwens :t
 
Ik zag gister nog een aardige groep voor het stoplicht staan vanaf de Spoolderbergweg. Groepje van hier?

Opzich wel een keer leuk om te rijden met een groep. Maar net als wat Kris (REVIT85NL) zegt, voor mij hoeft al dat snelle niet. Hoewel ik een FZ6 rijdt is lekker rustig touren wel prettig.

Laatst nog met een kameraad (YZF750) samen gereden, maar dat was mij te gek. En al helemaal nu ik pas net de eerste 500km met de motor heb gereden en dus soms nog wat moet wennen.

Altijd je eigen tempo blijven rijden. Als iemand gaat lopen jagen en jij hebt daar geen trek in, wacht die persoon vanzelf. Bovendien voorkom je dan dat je boven je kunnen een bocht injaagd met alle mogelijke gevolgen van dien.
Samen uit, samen thuis, samen genieten toch :]
 
Diegene rijdt dan vaker motor als jullie/ ons. Ben inderdaad poos weg geweest van mf, maar het is hier compleet dood wat betreft afspreken met ritjes. Ook vanaf de oud gedienden kant. Probeerde laatst al ff balletje op te gooien maar teveel die niet konden helaasssscch

Heeft mssn ook te maken met wie het vraagt.... :Z



_O-


Je moet me ook rechtstreeks appen lieverd ;)
MF is redelijk dood idd voor mij... Ging me ook teveel tijd in zitten vroeger :')
 
Heeft mssn ook te maken met wie het vraagt.... :Z



_O-


Je moet me ook rechtstreeks appen lieverd ;)
MF is redelijk dood idd voor mij... Ging me ook teveel tijd in zitten vroeger :')

Pieter, Kerel.....
Waar heb jij gezeten dan? Geen FB meer.....
 
Pieter, Kerel.....
Waar heb jij gezeten dan? Geen FB meer.....

Michel :W

Nope! Geen fb meer voor mij! ;)

Vond het nogal een tijdverspilling om de vele onzin en reclame van fb telkens te checken. Heb het nog geen seconde gemist! Hahaha!
Evenzo mf... Beleef hier ook niet de lol meer zoals dit jaren geleden was. En als ik wil rijden, bel ik wel iemand of app ik, zouden meer mensen moeten doen (Martin.........). :p
 
Diegene rijdt dan vaker motor als jullie/ ons. Ben inderdaad poos weg geweest van mf, maar het is hier compleet dood wat betreft afspreken met ritjes. Ook vanaf de oud gedienden kant. Probeerde laatst al ff balletje op te gooien maar teveel die niet konden helaasssscch

Inderdaad, maar ik moet ook toegeven dat ik ook wel jaloers ben als ik haar meerdere keren op een dag voorbij zie komen terwijl ik vanaf mijn bureau alleen maar kan dromen van een ritje :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan