'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Ik reed er vd week langs toen net de ambulance met alle toeters en bellen en volgas van de plek des onheils weg reed.

Heb nog gekeken wat er precies aan de hand was, maar toen ik die motor zag liggen ben ik snel doorgereden, want dat wil ik helemaal niet zien...

Ik hoorde (uit mn hoofd) 2 dagen later van een collega van de jongen dat hij bekend stond om een lompe rijstijl en dat ze al eens tegen elkaar (collega's dus) hadden gezegd: Dat gaat nog een keer mis.

Nou zijn dat verhalen en die hoeven niet te kloppen, maar het is voor mij wel een reden om in dit geval niet meteen de automobilist (koekblikker) een moordenaar te noemen. Feit is dat de motorrijder voorrang had, op dat tijdstip zijn de verkeerslichten uitgeschakeld (oranje licht brandt dan). Als ik een vriend van de vader van de jongen moet geloven komt het erop neer dat van alle verwondingen de druk in de hersenpan hem uiteindelijk fataal is geworden.

Om af te sluiten, elke motorrijder die door een verkeersongeval sterft is er één teveel, R.I.P.
 
Laatst bewerkt:
[
full


Ff positief berichtje, lekker circuit dagje onder een zonnetje op Assen met Pivo. Dat rijd lekkerrrr.
 
Wie o Wie heeft er nog een (als het ff kan basecamp) route liggen over de veluwe? Los van de routeyou routes... ik ben bang dat de meesten daarvan teveel 'kijk een mooie boom' gehalte zijn :)
 
probeer is een kouweklauwen rit van wat jaren geleden, zijn altijd leuk om te rijden! Routes zullen vast nog wel ergens rondzwerven :P
 
Laatst bewerkt:
Heb wat in elkaar geklikt, die moeten we als ik terug ben van vakantie eens samen gaan rijden :)

Ben nog op zoek naar een leuk stukje toeren van Bathem naar Holten. Ik weet dat er ergens een leuk weggetje was, maar ik kan het me niet meer heugen :/ die provinciale weg is zo saai, tenzij je 3x invorderingsgrens rijdt.
 
tomtom rider 40 of 400... echt een uitkomst :]
:^

Ook in het Zwarte Woud gebruikt, ideaal. :)

Alleen wel opletten dat hij je niet naar de verkeerde wegen begeleid, want dan krijg je dit:

qa05NgL.jpg


Eerst een heel stuk de berg opgereden over een grindweg om vervolgens weer terug te mogen. :9
 
vergeet de eifel, vergeet de alpen ga naar Zweden!! De tering wat geweldig rijden hier! Niet aleen op de straat maar ook offroad. Gisteren 140 km gereden en maar 5 mensen tegengekomen!!

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan