Je vermeld inderdaad niet wat je doel is, waar je naar toe wil werken.
-1 +2 , dus een kleiner voortandwiel en groter achtertandwiel zal veel meer acceleratie geven.
Eigenlijk rijd je standaard 1 versnelling lager, dan kan je dus eigenlijk ook gewoon langer wachten met opschakelen.
Als je gewend bent erg hoogtoerig te rijden kan het fijn zijn wat meer acceleratie te hebben zonder gelijk 150 km/hr te rijden in zn 2 , rijd je liever met lagere toeren dan heb je dr niet veel aan, dan schakel je alleen maar meer (zoals ik)
verbruik word doorgaans hoger op lange stukken.
afhankelijk waar je km teller opnemer zit klopt hetgeen je km teller aangeeft niet meer.
een zx9r heeft het ook eigenlijk niet nodig he
als je wilt proberen is 1 tand kleiner voortandwiel het makkelijkst wisselen, dat is met ketting stellen nog wel te doen.
bevalt het niet , ga je terug naar origineel en houd je die kleinere voor circuitdagen
.