Tanktas en Pinpassen

Same here: moet m'n pas bij de bekende stations met de schelp soms wel drie of vier keer doorhalen voordat ie 'm pakt. Nou zou ik dus ook meteen kunnen bellen met de bank en me door de helpdesk een nieuwe aan laten smeren, maar verder doet ie 't overal prima, dus ik wacht wel tot ie sowieso vervangen moet worden.

Maar goed, wat de oorzaak ook is: volgens mij stopt Tassie d'r passie niet meer in d'r tassie _O-

Maar goed, wat de oorzaak ook is: volgens mij stopt Tassie d'r passie niet meer in d'r TANKtassie _O-
 
Laatst bewerkt:
In de auto's van mijn werkgever liggen de documenten keurig opgeborgen in een chique documententas met magneetsluiting. In deze documententas natuurlijk ook vakjes voor de tankpas en andere pasjes in creditcardformaat. Om de haverklap bleken de tankpasjes niet meer te werken. Nadat ik de magneetsluitingen uit de documententasjes heb gesloopt is er geen tankpas meer defect geraakt. Dus ook het magnetische veld van zwakke magneten kunnen de pasjes onbruikbaar maken. Mijn portemonnee met pasjes gaat dus NOOIT in de magnetische tankstas.
 
Behalve van een spuuglelijke leren hoes over je tank...

Daarom heb ik een tanktas die met een klittebandband bij de zitting,
en een bandje om het balhoofd op zijn plaats blijft zitten.
Geen lelijke leren hoes, en geen storende magneten.
Trouwens, magneten werken toch niet op mijn motor.

die liep elke keer weg! :?

Zou ik ook doen als ik die sok was.
Dan toch maar je matras meenemen als je boodschappen gaat doen.
 
Nou, ABN-AMRO passen kunnen er echt niet tegen en dat geven ze ook netjes toe bij de ABN. Eerste keer: rondslingerend magneetje van de kinderen in afwachting van opruimen in m'n broekzak gedaan, waar m'n pinpas ook zat. Pinpas braindead.
Tweede keer (jaja, hoe stom kan je zijn): hele handige zaklamp gekocht die 't niet op batterijen doet, maar op zo'n bewegend spoeltje met magneet. In m'n tas gedaan. Nieuwe pinpas weer braindead, tenminste, bij iedere pinautomaat behalve de ABN zelf...
Tussendoor nog een keer een nieuwe pinpas aan moeten vragen, maar dat lag niet aan een magneet, toen had de hond 'm opgegeten...

Volgens de miep bij de bank is de ene soort pinpas daar gevoeliger voor dan de andere
.

De ene pas smaakt beter dan de andere? _O-


:+
 
pinnen, laatst ging ik pinnen...pas onbruikbaar...hu
Hierna nog een keer, weer............
Maar met een Visa card betaalt
Hierna geld pinnen pas onbruikbaar, en weg pas, ingeslikt....
Bellen met de bank...
Dag met Gizmo
Oh gizmo
Ik heb dit nummer en mijn pas..........weg.......floep....gone.
Oh heeft u nummer.............
ja dat heb ik,,
Oh wacht u even....
U wordt doorverbonden........
Prima,,,
Met de afdeling....
Met Gizmo

Nou uw pas is geskimd....wat
Nou criminelen hebben u pas gekopieerd.
Waar dan
Zeg ik niet..
Zo dus.....

Nou heb ik een andere pas, ander nummer...maar let op voor de skimmers onder ons............. }) }) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan