Tanktas & metalic lak .. Commandant?

CoolCur

MF'er
29 mrt 2004
171
0
Den Haag
Ben net terug van een paar dagen toeren door de highlands. Absolute aanrader!!! Als je echt motorgevoel wil kweken, moet je daarheen :9~ .

Maar naarmate de kilometers verstreken, blijkt dat mijn (magnetische) tanktas zn sporen heeft achtergelaten ;( ;( ;( . Heb er wel een doek ondergelegd, maar helaas. Snel optrekken op een naakte fiets zorgt voor geschuif. Het zijn ook niet echt krassen, maar eerder doffe plekken/ strepen.

Dus nu ben ik aan het overwegen om commandant 4 te gebruiken om de boel weer bij te werken, maar ergens in een der topics las ik dat Commandant de lak statisch maakt wat niet handig is voor het metalic gedeelte van de lak. Iemand advies?

Verder, hogedruk reiniger met een breedstraler kop om je fiets schoon te maken..... absoluut niet doen of geen probleem?


:} Thanks! :}
 
Ik zou het eerst omdat het geen krassen zijn met autowas proberen turtle of zo.
Motor ofspuiten met hoge druk is geen probleem als je de straal err niet te dicht op houdt. succes!
 
Dus nu ben ik aan het overwegen om commandant 4 te gebruiken om de boel weer bij te werken, maar ergens in een der topics las ik dat Commandant de lak statisch maakt wat niet handig is voor het metalic gedeelte van de lak. Iemand advies?


Nee? Niemand een idee over? Heb zitten waxen tot mn arm er lam van werd, maar helaas, schade blijft zichtbaar.
 
Probeer je eerst een stukje uit het zicht...

Ik heb gister ook een stukje gedaan met "Mer". Zie d'r nu bijna niks meer van.

Suc6!
 
commandant-----metalic lak :(
nie doen....of je moet niet anders meer weten...neem dan die met de fijnste
strucktuur.......sux(sex)
 
commandant-----metalic lak :(
nie doen....of je moet niet anders meer weten...neem dan die met de fijnste
strucktuur.......sux(sex)
Ik zie de relatie niet tussen Metallic lak en commandant..... over de metallic lak zit een laag blanke lak en bij krasjes gebruik ik daar gewoon Commandant 4 voor. Nog nooit nare ervaringen mee opgedaan. Overigens helt het prima bij doffe vlekken. Krassen wordt al wat lastiger met Commandant aangezien je dan flink aan de slag moet en je misschien wel door de blanke lak heen gaat (gaat niet zo snel, don't worry). Maar voor het lichtere werk dat niet op te lossen is met gewone boenwas is Commandant een prima oplossing.
 
Ik had ook doffe plekken maar heb dat met Never Dull weggepoetst.
Daarna, om herhaling te voorkomen, de plaats waar mijn tanktas zit afgeschermd met transparante plakfolie.

Succes

Ad
 
Terug
Bovenaan Onderaan