Te Koop: Bandit 400

Robust2

Die hard MF'er
24 mei 2008
304
0
Gent, Belgie
Hey allen,

Ik verkoop hierbij mijn Suzuki Bandit 400 uit 1992 met 28.000km op de teller. De motor is rood met witte wielen, nog de originele lak en in deftige staat! Het is een zeer lichte en lage motor, waardoor deze zeer makkelijk de bocht in stuur, perfect voor beginners!
Ik wou zelf ook hier mijn beginnersmotor van maken, maar door een ongeluk met mijn brommer een maand geleden zie ik het toch niet zo meer zitten om nog te rijden.
In de voorbije maand zijn er nieuwe kleine pinkers gestoken, luchtfilter uitgekuist, is de voorrem gereviseerd (nieuwe zuigers, keerringen en remblokken) en zijn ook de keerringen, stofkappen en olie van de voorvork vervangen. Door deze laatste 2 vernieuwingen heeft de motor nu weer een stuggere vering en beter doseerbare remmen! Sindsdien is er nog niet mee gereden!
De ketting en de banden zijn nog in meer dan goed genoege staat, alles wat ik zelf in orde wou hebben voor ik er mee begon te rijden is gebeurd.(Enkel een oliewissel wou ik nog uitvoeren en ik heb de oliefilter al gekocht, maar is niet noodzakelijk eerder luxe)
Er staat geen Kw vermelding op de papieren, dus is met uitdraai zeker op 25kw te berijden!
Voor meer vragen of voor eens te komen kijken mail mij gerust, ik probeer zo rap mogelijk te antwoorden!
Meeneemprijs is 1550, minimum 1400 op dit moment.

Let wet, motor staat in België !

51071421-suzuki-bandit-400.jpg


51071421_1-suzuki-bandit-400.jpg


51071421_2-suzuki-bandit-400.jpg


51071421_3-suzuki-bandit-400.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan