Te koop: Ducati onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

spidy

MF veteraan
9 jan 2005
7.516
0
Sluis (Zeeland)
Wegens plannen voor aanschaf nieuwe motor bied ik hierbij een aantal onderdelen aan:


Quat-D exbox uitlaatsysteem, helemaal compleet, slecht 6 maanden oud: € 750,-

full


Rizoma rem-schakelset, met adapters voor hoge uitlaten, en uitlaatsteunen voor lage dempers: € 300,-

full


full



ducati performance carbon voorspatbord: € 150,-

full



ducati performance luchtfilter en luchtfilterkast: € 50,-

full


TSS tandwiel snelwisselsysteem: € 150,-

full


Ducati M1000 voortandwiel 14 tands: € 20,-

full


set koppelingsplaten, slechts 1 maand gebruikt: 8 100,-

full
 
Laatst bewerkt:
Doe mij die electro bediening voor links maar, na een crash is de helft van de binnenkant gesloopt bij mij.

voor € 5 wil ik wel eens kijken of ik het juiste stukje kan recuperen uit de overschot van jouw handel :+



Laat je me een pb'tje met de overname- en verstuur- en betaaldetails aub?


Bedankt,
Tom
 
A moi

Ik heb wel belang bij je 5 spaaks velgen mag jij mijn 3 spaaks hebben, En als het niet de goede kleur is kan je ze zo laten poedercoaten..... Ik hoor het wel
 
Hoi,

ik heb wel interesse in de spiegels, de alumium carbon stuurgewichtjes en de LED-knipperlichten.

Kan je me nog een paar fotos sturen van de spiegels? En wat afmetingen (grote glas, lengte steel, ...) carlduchateau@hotmail.com

Gz
 
Doe mij die electro bediening voor links maar, na een crash is de helft van de binnenkant gesloopt bij mij.

voor € 5 wil ik wel eens kijken of ik het juiste stukje kan recuperen uit de overschot van jouw handel :+



Laat je me een pb'tje met de overname- en verstuur- en betaaldetails aub?


Bedankt,
Tom

Tom ook jij hebt een pb :Y
 
heb net je motorstek ducati foto's bekeken.
:}

ben benieuwd wat je nu gaat maken :Y

p.s. nog bedankt voor je email via Marktplaats aan gmail, ik heb net geantwoord T.N. ;)
 
Laatst bewerkt:
heb net je motorstek ducati foto's bekeken.
:}

ben benieuwd wat je nu gaat maken :Y

p.s. nog bedankt voor je email via Marktplaats aan gmail, ik heb net geantwoord T.N. ;)


het gaat een 848 of een m1100 worden, ben er nog niet helemaal uit :+

enne, je hebt weer mail terug :Y
 
het gaat een 848 of een m1100 worden, ben er nog niet helemaal uit :+

enne, je hebt weer mail terug :Y

M1100S heeft Saluti di Monstro gekocht :}

Ben daar zelf ook erg geïnteresseerd in maar alleen als er een Dark versie van komt.
Die is voor mij goed genoeg en hopelijk wat minder prijzig...
Wordt dan toch pas 2010 voor serieuze interesse maar ga volgend jaar zeker een proefrit maken :]
 
M1100S heeft Saluti di Monstro gekocht :}

Ben daar zelf ook erg geïnteresseerd in maar alleen als er een Dark versie van komt.
Die is voor mij goed genoeg en hopelijk wat minder prijzig...
Wordt dan toch pas 2010 voor serieuze interesse maar ga volgend jaar zeker een proefrit maken :]


ja wil er zeker een keertje op rijden, maar ook op de 848, ben ook beneiuwd naar hoe die rijd.

denk trouwens alleen niet dat er (voorlopig) een dark versie gaat komen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan