te koop gsxr 1100w '94 met kuuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

crash 750

MF veteraan
28 mei 2007
4.021
1
gouda
omdat ik er simpelweg geen tijd en geld voor heb,bied ik met pijn in me hart aan:

een suzuki gsxr 1100w van 94(waterkoeler)
net 32.000 op t klokje.
opties:

4in 2 in 1 uitlaat met yosimura rs3 demper
k&n luchtfilters(zijn aan vervanging toe)
ontstekings vervroeger
wp voorvering
gepolijste velgen.

ik heb er nog los een yosimura dynojet gasnaalden setje bij(stage1)

verder net nieuwe koppelingsplaaten(+/- 2000km oud)
banden 75%
ketting/tandwielen 90%
voorig seizoennog nieuwe bougie's en kabels opgezet.

nu het minder.....

de 2e cillinder heeft compressie verlies,door waarschijnlijk een lekkende klep(pen)


ik had m vorig jaar gekocht om m om te bouwen,maar ik heb er nog geen tijd voor gehad,en ik heb net een huis gekocht,dus ik heb er voorlopig ook nog geen tijd..
een beetje zonde om z'n beest stil te laaten staan...


ik heb er eventueel nog een ducati 996 (schade )kuip bij.


prijs..???? niet onder de 1000euro

foto's heb ik nog even niet.

motor staat in gouda
 
Laatst bewerkt:
eventueel wil ik ook wel ruilen voor een ander racertje
;( Ga je hem nou toch opruimen ?Zonde hoor ! Ik heb nog wel een zzr 1100 staan (moet ik alleen nog effe fiksen , schiet uit zijn 2 , spullen heb ik al!En altyd een gsxr willen hebben natuurlijk :9~ En een beetje sleutelen ben ik niet vies van 8-) De groeten van de buurman en van Ariena .?rara wie ben ik .
 
krijg nauw wat!je heb toch al eens een gixxer gehad?maar hoeist met m'n collega'tje?en de kleine?me ma wou nog langskomen,maar had er geen tijd voor,die zitten nu 3 weken in frankrijk B| ,en ik maar verbouwen |(
 
Kun je me ongeveer uitleggen hoe ie loopt? ik heb namelijk ook een GSXR1100 maar dan uit 95.. en deze heeft een tijd slecht gelopen, heel veel aan laten afstellen en laten doen. carbs laten nakijken, carbs gesynced.. nieuwe bougies... bougiedoppen doorgemeten... alles was in orde. heb zeker tegen de 1000 euro uitgegeven om de problemen op te lossen.

Hij reed namelijk heel erg schokkerig met enorme vermogensdips erin.
Het uiteindelijke probleem bleek heel simpel, 1 van de bougiekabels bleek gebroken te zijn. dit is gerepareerd en sinds toen was alles opgelost. motor loopt als een trein, met een mooie lineaire vermogensafgifte.

Ik hoop voor jou dat je hetzelfde probleem hebt, dan is het simpel op te lossen.

suc6
 
Kun je me ongeveer uitleggen hoe ie loopt? ik heb namelijk ook een GSXR1100 maar dan uit 95.. en deze heeft een tijd slecht gelopen, heel veel aan laten afstellen en laten doen. carbs laten nakijken, carbs gesynced.. nieuwe bougies... bougiedoppen doorgemeten... alles was in orde. heb zeker tegen de 1000 euro uitgegeven om de problemen op te lossen.

Hij reed namelijk heel erg schokkerig met enorme vermogensdips erin.
Het uiteindelijke probleem bleek heel simpel, 1 van de bougiekabels bleek gebroken te zijn. dit is gerepareerd en sinds toen was alles opgelost. motor loopt als een trein, met een mooie lineaire vermogensafgifte.

Ik hoop voor jou dat je hetzelfde probleem hebt, dan is het simpel op te lossen.

suc6

Ik heb al contact met de TS en de bougiekabels zijn al vervangen. Dus dat is het helaas niet.
 
probleem voor 90% gevonden een lekkende klep en een gasnaald is losgeraakt,tevens kickje
 
Laatst bewerkt:
is goed had een compressie test laten doen,en daar kwam uit dat het wel een klep moet zijn.
 
jaja ik weet het..komt nog wel...
Hey Chris !!!Wij moeten toch eens praten !!!als je dan toch je gsx wegdoet dan aan mij zeker he !!??Ga ik toch mijn andere zooi opruimen !!En van een beetje sleutelen ben ik niet vies !!Dusssssssssssssssss ik spreek je zeker van de week !!En als we het eens worden , dan zie je je oude fiets toch nog regelmatig !! ;)
 
nauw...je zal me op me werk niet meer zien....daarom heb ik m ook te koop staan..... ;( maar arina heeft m'n nr wel,dus als je hem van haar mag... :9 dan hoor ik t wel
 
Dat is waar ook !!Heb je inmiddels al wat anders of ben je nog druk zoekende ???Helpen ze je nog een beetje naar ander werk zoeken of laten ze je gewoon vallen ??
Ik heb je nummer inmiddels gekregen van Ariena dus bel je zekers effe informeren !!
Spreek je van de week wel !
nauw...je zal me op me werk niet meer zien....daarom heb ik m ook te koop staan..... ;( maar arina heeft m'n nr wel,dus als je hem van haar mag... :9 dan hoor ik t wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan