Te Koop Honda Hornet 600 modeljaar 2002 zwart, 33000km

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big Boneszz

Rookie
14 dec 2010
26
0
Het pittoreske Alkmaar
Beste geïnteresseerde,

Ik bied hierbij mijn honda hornet CB600 aan. de reden voor deze stap is dat ik nu op deze motor 10.000km gereden heb en toe ben aan iets anders. ik merk dat ik iets meer motorkarakter wil en minder schakelen 8-) en minderhoogtoerig,dus een Vtwin :] . De motor waar ik gek op ben is een yamaha BT 1100 Bulldog *O* (en MT-01 :} maaja die prijs he :+ ) dus mocht je deze hebben, zou ruilen ook een optie zijn (met bijbetaling vanaf mijn kant natuurlijk :P )

De motor is altijd goed onderhouden en heeft op tijd zijn beurten gehad. Altijd warm gereden (30km) voordat er hogere toeren gedraaid werden. banden en andere slijtage delen zijn goed (voorband Bt021 is als eerste aan vervang toe), achterband Michelin 2ct is in goede staat.

-de ketting/tandwielen en de achterband zijn vervangen bij 28.000km
-tevens is de olie(rem/motor) vervangen en zitten er nieuwe (lucht/olie)filters op.

Er zitten ook een paar extra's op namelijk:
-smoke achterlicht(led) past zeer goed bij de motor.
-breder stuur (orgineel is aanwezig)
-ander knippers voor
-tankpad(honda;carbon)
-andere spiegels (de orginele mickey mouse spiegels zijn aanwezig)
-en er is een puig(smoke)kuipruitje bij aanwezig.

de minpunten B| :
-in de uitlaat afschermkap zit een klein deukje te zien op foto.
- carterdeksel heeft een paar krassen (vorige eigenaar in de tuin om laten vallen)
-achterkant heeft een krasje (om en nabij de cm onder de hornet sticker)

Voor de rest is de motor helemaal standaard. Het is een heerlijke motor om op rond te rijden stabiel in de bochten en op de rechte stukken.
Ze is heerlijk licht en enorm fel als het erop aankomt (cbr blok) zowel geschikt voor de grote medemens (ik ben 1,91m) en de kleinere (de vorige eigenaresse was 1,65m) ook heb ik nooit geen pijntje gevoeld tijdens het rijden behalve stil komen te staan met een lege tank :+ en een zere reet van het zadel.

de foto's:
full

full

full

full

full

full


mochten er meer foto's en/of informatie moeten komen hoor ik het graag.

Mijn vraagprijs is 2750,- (een realistich bod is ook altijd welkom :) )

Met vriendelijke groet, Kevin
 
Tnx voor de complimenten!, de motor is idd in Alkmaar te bezichtigen en met hoge uitzondering (gezien het weer) in beverwijk op een woensdag. de prijs is een vraagprijs er zit dus nog een (klein) beetje speling op.
 
mooi ding, ook nog eens wat ik ongeveer zoek.. jammer genoeg heb ik me rbw nog niet :(
 
@timba, zolang hij r nog staat maak je nog kans alleen over een maand ofwat gaat ie de winterstalling
in en komt ie er rond maart pas weer uit ;), succes met je rijbewijs nog, al een datum gekregen?
@Bolletjebas tnx!, smaken verschillen hè, ik vond ze wel vet De orginele Mickey Mouse spiegels heb ik ook nog hoor.
 
Op zo'n Honda hóren ook mickey mouse spiegels!
Maar idd, smaken verschillen! En als de spiegels het enige zijn, dan zit dat wel goed!
 
@s60on19s, een hele mooie motor mooi kleurtje ook, maar ik ben ook alleen op zoek naar een naked en dat het liefst een wat zwaardere twin maar bedankt voor je aanbod en succes met de verkoop!
 
Hey Aad ik zou zeggen donderdag misschien? En dan verwacht ik eigenlijk dat hij binnenkort naar de nieuwe eigenaar gaat ik heb namelijk al 2 geïnteresseerde :) waarvan de eerste waarschijnlijk zaterdag al komt kijken tnx voor je kick!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan