Te koop: Kawasaki GTR 1000 - opknapper

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolve

MF veteraan
16 feb 2005
6.579
0
Kingston upon Hull
Na 3 jaar dienst gaat mijn GTR in de verkoop, want hij is vervangen door een all-road motor. De motor is duidelijk gebruikt en heeft wat aandachtspunten (zie hieronder). Goed te gebruiken als opknapper of als donormotor.

Feiten:
  • Bouwjaar: 1989
  • Kilometerstand: +- 100.000km (teller is blijven staan op 71.000)

Opties:
  • Alarm (Data-tool)
  • Originele zijkoffers (waterdicht, reservesleutel aanwezig)
  • Handvatverwarming
  • RVS uitlaat
  • MF-sticker

Bekende punten:
  • Scheur in het zadel
  • jiffy-sensor defect (is uitgeschakeld)
  • Accu is deze winter overleden
  • Voorrem is aan revisie toe (zuiger gaat niet goed terug)
  • Kilometerteller defect
Door de pekel en veel gebruik is hij optisch niet meer zo mooi, maar motorisch heeft hij me nooit in de steek gelaten.

full

full

full

full

full

full


Richtprijs: 550 euro of doe een leuk bod!
 
Laatst bewerkt:
hé, pst! Aanprijzen die handel, doe ik ook met dat lelijk hok van jou als hij ooit in de verkoop gaat! :P
 
Ik heb er al teveel maar ik hou wel van dit soort bullet proof brikken.
Toch maar even bij de favorieten gezet. Misschien staat ie nog te koop als volgende maand het vakantiegeld weer binnen is.
jammer dat ie niet meer belastingvrij is. Maar wel een lekkere toerbuffel...twijfel....twijfel......
Eerst mijn cb 900 f2 bol d´or uit 1981 maar verkopen.
 
Hallo
Hoe zijn de banden van de kawa?
Hoe zijn de remschijven en remblokken er aan toe qua dikte?
Laat even wat horen aub
Alvast bedankt
Mvg arnold
 
Dag oma! :W

De achterband is aan vervanging toe. De voorband kan nog wel een stukje. Richtprijs kan ook wel wat omlaag. 550 euro of doe een leuk bod!

We hebben nu een definitieve emigratiedatum. Voor 28 juni moet hij weg zijn. :o
 
om maar een openingsbod te doen....................
150 euro. :9
omdat je er toch vanaf moet ;)
nu moet toch wel iemand mij overbieden?
 
Heb zojuist een bod van 300,- ontvangen via een advertentiesite. Dat bod staat nu bovenaan. Meer bieden staat vrij, bij geen verdere interesse gaat hij daar heen.
 
jammer dat ik nog met een opknapper bezig ben, anders had dit wel interessant geweest. iig kickje ;)
 
Hallo! Ik ben nog wel op zoek naar een mooie toerbuffel en ik zal goed voor hem zorgen. € 325,00 en een krat bier? (serieus bod)
 
De veilingsite-bieder gaat er niet overheen. Dus als erik99 er ook niet overheen gaat, dan denk ik dat we maar eens wat concreter moeten gaan worden, sam!
 
Ik ga er niet overheen. Zit effe krap bij kas en heb nog even tijd om een nieuw winterproject te zoeken.
 
Verkocht!

De motor is bij deze voor Sam, we hebben een datum geprikt, de rest heeft pech! :W

Hopelijk gaat hij weer een mooi leven tegemoet, nadat hij ineens moest toekijken hoe ik ineens op een andere motor ging rijden. :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan