Eventueel te koop:
Cagiva Raptor 650
Bouwjaar : 2001
KM stand : 13.478
650 CC V twin soes blok en super Italiaans design
Ik heb de motor een tijdje geleden ook te koop aangeboden en destijds ook weer uit de verkoop gehaald. Maar het Supermotard virus laat me niet los en wil dus weer een supermotard hebben.
In het voorjaar (2000+ km geleden) heb ik de motor een grote beurt gegeven, vervangen is het volgende:
Ketting en beide tandwielen (originele vertanding)
Olie
Oliefilter
Bougies
Luchtfilter
Remblokken
Vloeistoffen (rem en koel)
Voorband (michelin Pilot Power)
Bij de aankoop (9000 km) is de klepspeling gecontroleerd.
Verdere gegevens:
af fabriek stalen remleidingen (voor en achter)
af fabriek Brembo 4 zuiger remtangen
af fabriek Brembo rempomp
Opties:
2 open carbon MIVV dempers (geniaal gruwelijk V twin geluid)
Kontje ingekort
2 kleine achterknippers
2 kleine voorknipper
Renthal SBK stuur
Chromen rand bij de koplamp zwart gespoten (verder namelijk geen chroom op de motor)
Origineel gereedschap setje aanwezig
Uiteraard ook het originele stuur liggen en originele knipper
Zoals op de fotos ook te zien is ziet de motor er gewoon super uit. Het is voor mij de ideale naked bike, niet te groot, wendbaar, heerlijk om op te rijden en redelijk wat vermogen.
Uiteraard zitten er ook wat minpuntjes aan. Onder aan het blok op de carter zitten 2 kleine krasjes omdat ik in de eerste week van aankoop op mijn slippers weggelipte en daardoor de motor neer moest leggen. Gelukkig zaten mijn benen er nog onder.
Verder heeft de motor bij het voorspatbord het bekende Raptor probleem van het doorgescheurde aanhechtpunt van het spatbord. Zie je niks van, merk je niks van maar het zit er wel.
Samenvattend dus een super mooie naked bike die het ideale combineert, italiaans design (Cagiva is onderdeel van MV Agusta) en japanse techniek!
Fotos:
Vraagprijs: 4500 Euro
Inruil van een Supermotard bespreekbaar
email: m punt scheurwater2 AT chello punt nl
EDIT: Nieuwe fotos onderaan de pagina
Cagiva Raptor 650
Bouwjaar : 2001
KM stand : 13.478
650 CC V twin soes blok en super Italiaans design
Ik heb de motor een tijdje geleden ook te koop aangeboden en destijds ook weer uit de verkoop gehaald. Maar het Supermotard virus laat me niet los en wil dus weer een supermotard hebben.
In het voorjaar (2000+ km geleden) heb ik de motor een grote beurt gegeven, vervangen is het volgende:
Ketting en beide tandwielen (originele vertanding)
Olie
Oliefilter
Bougies
Luchtfilter
Remblokken
Vloeistoffen (rem en koel)
Voorband (michelin Pilot Power)
Bij de aankoop (9000 km) is de klepspeling gecontroleerd.
Verdere gegevens:
af fabriek stalen remleidingen (voor en achter)
af fabriek Brembo 4 zuiger remtangen
af fabriek Brembo rempomp
Opties:
2 open carbon MIVV dempers (geniaal gruwelijk V twin geluid)
Kontje ingekort
2 kleine achterknippers
2 kleine voorknipper
Renthal SBK stuur
Chromen rand bij de koplamp zwart gespoten (verder namelijk geen chroom op de motor)
Origineel gereedschap setje aanwezig
Uiteraard ook het originele stuur liggen en originele knipper
Zoals op de fotos ook te zien is ziet de motor er gewoon super uit. Het is voor mij de ideale naked bike, niet te groot, wendbaar, heerlijk om op te rijden en redelijk wat vermogen.
Uiteraard zitten er ook wat minpuntjes aan. Onder aan het blok op de carter zitten 2 kleine krasjes omdat ik in de eerste week van aankoop op mijn slippers weggelipte en daardoor de motor neer moest leggen. Gelukkig zaten mijn benen er nog onder.
Verder heeft de motor bij het voorspatbord het bekende Raptor probleem van het doorgescheurde aanhechtpunt van het spatbord. Zie je niks van, merk je niks van maar het zit er wel.
Samenvattend dus een super mooie naked bike die het ideale combineert, italiaans design (Cagiva is onderdeel van MV Agusta) en japanse techniek!
Fotos:
Vraagprijs: 4500 Euro
Inruil van een Supermotard bespreekbaar
email: m punt scheurwater2 AT chello punt nl
EDIT: Nieuwe fotos onderaan de pagina
Laatst bewerkt: