Te Koop: Mooie Cagiva Raptor 650

Status
Niet open voor verdere reacties.

Makster

MF veteraan
14 sep 2003
2.169
0
Dordrecht
Eventueel te koop:

Cagiva Raptor 650
Bouwjaar : 2001
KM stand : 13.478
650 CC V twin soes blok en super Italiaans design

Ik heb de motor een tijdje geleden ook te koop aangeboden en destijds ook weer uit de verkoop gehaald. Maar het Supermotard virus laat me niet los en wil dus weer een supermotard hebben.

In het voorjaar (2000+ km geleden) heb ik de motor een grote beurt gegeven, vervangen is het volgende:

Ketting en beide tandwielen (originele vertanding)
Olie
Oliefilter
Bougies
Luchtfilter
Remblokken
Vloeistoffen (rem en koel)
Voorband (michelin Pilot Power)

Bij de aankoop (9000 km) is de klepspeling gecontroleerd.

Verdere gegevens:

af fabriek stalen remleidingen (voor en achter)
af fabriek Brembo 4 zuiger remtangen
af fabriek Brembo rempomp

Opties:

2 open carbon MIVV dempers (geniaal gruwelijk V twin geluid)
Kontje ingekort
2 kleine achterknippers
2 kleine voorknipper
Renthal SBK stuur
Chromen rand bij de koplamp zwart gespoten (verder namelijk geen chroom op de motor)
Origineel gereedschap setje aanwezig
Uiteraard ook het originele stuur liggen en originele knipper

Zoals op de fotos ook te zien is ziet de motor er gewoon super uit. Het is voor mij de ideale naked bike, niet te groot, wendbaar, heerlijk om op te rijden en redelijk wat vermogen.

Uiteraard zitten er ook wat minpuntjes aan. Onder aan het blok op de carter zitten 2 kleine krasjes omdat ik in de eerste week van aankoop op mijn slippers weggelipte en daardoor de motor neer moest leggen. Gelukkig zaten mijn benen er nog onder.
Verder heeft de motor bij het voorspatbord het bekende Raptor probleem van het doorgescheurde aanhechtpunt van het spatbord. Zie je niks van, merk je niks van maar het zit er wel.

Samenvattend dus een super mooie naked bike die het ideale combineert, italiaans design (Cagiva is onderdeel van MV Agusta) en japanse techniek!

Fotos:

DSC00123kopie.jpg

rap07.JPG

lamp6.JPG

Rap.jpg

Rap2.jpg


Vraagprijs: 4500 Euro

Inruil van een Supermotard bespreekbaar

email: m punt scheurwater2 AT chello punt nl

EDIT: Nieuwe fotos onderaan de pagina :9~
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding!!!
Je pak past idd beter bij een SM, kawaskietje misschien?
:)
 
Nee sorry, eens gekocht blijft gekocht.

Koop die SM er maar bij, deze is van jou en niemand anders.


Wat doe je...er moeten juist méér mensen aan een Raptor, niet minder! |(
 
Laatst bewerkt:
Nee sorry, eens gekocht blijft gekocht.

Koop die SM er maar bij, deze is van jou en niemand anders.


Wat doe je...er moeten juist méér mensen aan een Raptor, niet minder! |(
Meer? Het moet wel een beetje exclusief blijven toch.. Anders wordt het net zo'n M*nster... :X
 
zeer strak ding :Y en geluidje is :9 :9~

Evt inruil ookal zo een strakke fighter bespreekbaar? :+

Alles is natuurlijk bespreekbaar ;)


Ik wil die dempers wel van je overnemen :9

Dempers zijn idd DE shit :9~ :9~

Maar heb geen originele liggen dus laat ze er maar opzitten, wel zo leuk voor de gene die de fiets koopt O-)

Nee sorry, eens gekocht blijft gekocht.

Koop die SM er maar bij, deze is van jou en niemand anders.


Wat doe je...er moeten juist méér mensen aan een Raptor, niet minder! |(

Maar, maar, maar..... Als iemand deze koopt zijn er toch evenveel raptors op de weg als eerst :? :+

Meer? Het moet wel een beetje exclusief blijven toch.. Anders wordt het net zo'n M*nster... :X

:^
 
Mooie motor maar vergelijk je prijs eens met anderen ;)

Thanks *D

De prijs zou ik graag willen vergelijken alleen op speurders en marktplaats staan geen 2dehands 650's te koop alleen 1000. Dat krijg je met exclusieve fietsen 8-)

Daarnaast, het is uiteraard een vraagprijs en er zitten natuurlijk leuke goodies op. Maar doe je voorstel via de mail en wie weet heb je een puntgave Raptor in je schuur 8-)
 
De goodies maken de prijs misschien ook een beetje maar zat zo eens te kijken en zag ze goedkoper bij bv stadskanaalMP maar dan ook minder mooi ;)

Tsja zeker een mooie motor maar meer dan over steken tegen mijn KTM 640 SM bj 2002, km-stand 26.300 orgineel fabrieks SM in goede staat kan ik niet bieden.
Foto is van vorige weekeind, daarna een aantal dagen Eiffel gereden en dus de orginele demper hier gemonteerd, heb er een BOS-demper bij en nog wat ander orgineel spul zoals voorspatbord, 2 extra zijdelen, handgrepen, orginele boeken die je bij aankoop krijgt. Dit is een KTM die gewoon goed klinkt, rijdt en met een eerlijke km-stand, bij 25.550 grote beurt gehad inclusief kleppen stellen, nieuwe kettingset en alles orgineel KTM.

full
 
De goodies maken de prijs misschien ook een beetje maar zat zo eens te kijken en zag ze goedkoper bij bv stadskanaalMP maar dan ook minder mooi ;)

Tsja zeker een mooie motor maar meer dan over steken tegen mijn KTM 640 SM bj 2002, km-stand 26.300 orgineel fabrieks SM in goede staat kan ik niet bieden.
Foto is van vorige weekeind, daarna een aantal dagen Eiffel gereden en dus de orginele demper hier gemonteerd, heb er een BOS-demper bij en nog wat ander orgineel spul zoals voorspatbord, 2 extra zijdelen, handgrepen, orginele boeken die je bij aankoop krijgt. Dit is een KTM die gewoon goed klinkt, rijdt en met een eerlijke km-stand, bij 25.550 grote beurt gehad inclusief kleppen stellen, nieuwe kettingset en alles orgineel KTM.

[afbeelding]

Interessant :Y

Ik ga er is over nadenken. Ben eigelijk meer opzoek naar een KTM 520 / 525 SM maar dit is natuurlijk ook best bruut 8-)
 
In zoverre bruut dat de 640 wel de meest makkelijke is en zeker niet extreem bruut vergeleken met bv een 660, geen wereld verschillen maar deze is iets tammer en naar mijn idee is de 640 dan ook minder snel naar de klote, volgens een uitdraai van het voorjaar 48,5 pk en 74nm koppel op het achterwiel, afijn kijk maar ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan