Het is een YZF 750R uit 93, splinternieuw (dus niet gereviseerd) motorblok gemonteerd dat inmiddels 7000 km gelopen heeft, net zo nieuwe carburateurs (net gesynchroniseerd) en uitlaatspruitstuk met exupklep, stalen leidingen, Brembo remschijven van een RSV Mille gemonteerd, bluespot remmen van een R1, Brembo radiale rempomp. Öhlins veer achter, Achterkant van een R1 (met het platte, brede achterlicht (led met geintergreerde knippers)), seatpipe, custom dogbones (achterkant staat dus hoger) extra setje banden, middenbok, nieuwe balhoofdlagers, K&N filter, valblokken en net een beurtje gehad
minpuntje: de banden die er nu op zitten zijn niet zo top meer en het lakwerk zou beter kunnen (geen schade!) edit: maar ik heb er een extra setje banden bij die nog wle een tijdje meegaan.
Is wel ietsje meer waard dan de Guzzi, maar daar zouden we wel uitkomen denk ik...