Te koop Motoraanhanger

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcoZ

MF veteraan
25 feb 2004
14.698
0
Twentuh
Nette, stabiel aanhanger te koop.

Aanhanger is te gebruiken als motoraanhanger of als gewone aanhanger. De motorsteun is gemakkelijk te plaatsen en verwijderen, kwestie van 4 bouten los/vast maken.
De aanhanger is voorzien van 2 sjor-ogen voorin de bak om de motor mee vast te kunnen zetten. Aan de zijkant van de aanhanger kan de oprijplaat vastgezet worden middels 2 gaten.

Aanhanger is ongeremd en voorzien van een reservewiel en disselslot.
Afmetingen van de aanhanger (binnenkant bak); 2m25x1m30

Graag contact via mail; marco @ marcoz .nl

Prijs 500 euro
 
Laatst bewerkt:
full
 
575 nieuw ja, zonder sjor-ogen, motorsteun en oprijplaat. ik vraag 500 voor dit alles. Zonder motorsteun en oprijplaat is de prijs lager.

En bedankt voor het me eraan herinneren waarom ik hier nooit meer kom.......vraag me af of jullie in de supermarkt of bij het tankstation ook zo zitten te zeiken over prijzen.
Heb je geen interesse, reageer dan niet.
 
575 nieuw ja, zonder sjor-ogen, motorsteun en oprijplaat. ik vraag 500 voor dit alles. Zonder motorsteun en oprijplaat is de prijs lager.

En bedankt voor het me eraan herinneren waarom ik hier nooit meer kom.......vraag me af of jullie in de supermarkt of bij het tankstation ook zo zitten te zeiken over prijzen.
Heb je geen interesse, reageer dan niet.

Ik sta idd altijd in de Aldi te zeiken over mensen die op vrijmarkten lauwe blikjes cola ( van de aldi ) verkopen voor 2,50€ p/s

Maar ik ben dan ook een ongelooflijke zeurkous.
 
Sorry hoor, het was niet aanvallend bedoeld meer om je bewust te maken van de prijzen zodat je dit aan kunt passen mocht de verkoop niet lukken. En ja in de supermarkt en tankstation gaan we ook niet meer uitgeven dan nodig, jij wel dan??
 
Ik heb onderzoek gedaan naar de 2ehands prijzen en daar mijn prijs op gebaseerd......
En als je overrated 2ehands prijzen wilt zien, dan moet je in het "Te koop Motoren" stuk zijn.....
 
Had wel interesse, daarom keek ik ook in dit topic.....

Sjoroogjes zijn 3,05 per stuk.... :P

Sjoroog (enkel)

Ben wel benieuwd wat voor oprijplaat er dan bij zit.

En ja: ik ben iemand die altijd wel wat van de prijs vindt en er wat mee probeert te doen :Y :+
 
Nogmaals no hard feelings ik wilde je niet aanvallen, dit hoef je dan ook niet te doen bij mensen die net als jij hun best doen om voor hun motor een tweede leven zoeken.



575 nieuw ja, zonder sjor-ogen, motorsteun en oprijplaat. ik vraag 500 voor dit alles. Zonder motorsteun en oprijplaat is de prijs lager.

En bedankt voor het me eraan herinneren waarom ik hier nooit meer kom.......vraag me af of jullie in de supermarkt of bij het tankstation ook zo zitten te zeiken over prijzen.
Heb je geen interesse, reageer dan niet.

Jammer dat je hier nooit meer komt vanwege de kritische blikken van mensen. Mensen hebben nu eenmaal snel een mening paraat. Leg het naast je neer en doe lekker je ding, dat doen wij ook.
 
Had wel interesse, daarom keek ik ook in dit topic.....

Sjoroogjes zijn 3,05 per stuk.... :P

Sjoroog (enkel)

Ben wel benieuwd wat voor oprijplaat er dan bij zit.

En ja: ik ben iemand die altijd wel wat van de prijs vindt en er wat mee probeert te doen :Y :+
Zal straks nog ff foto van de oprijplaat maken en die hier plaatsen :Y
 
Hierbij foto's van de oprijplaat. Hij is 2m lang, dus niet zo'n stijle schans om je motor tegen op te duwen.

full
 
Uhm...
Als je geen gezeik over de prijs wilt, dan moet jer wat aan doen.:p
35 euro bied ik op je in rij wielklem
Kijk mn reacties maar na over verkooptopics, gaf zelf vaak genoeg aan als prijs niet goed was (en terecht).

Ik kom vanavond op je bod terug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan