Te koop R1 2002 incl dainese overal laarzen en helm

Status
Niet open voor verdere reacties.

wodcameel

MF'er
25 mei 2009
159
0
Ik heb een rossi replica r1 uit 2002 met 60dkm. De kuipen zijn niet helemaal strak meer en het kontje is uit 2006 van een r6. Er zitten korte pazzo's op en een ingekorte carbon sportuitlaat. Mijn pak ik van dainese laguna seca kleur wit. de laarzen zijn van sidi vertigo maat 42 water dicht kleur zwart en net een jaar oud. Mijn helm is van laser en is 2 jaar oud. Ik Zou de kuipen kunne vervangen voor 300€ en hem voor meer te koop zetten maar ik wil mijn motor hobby beeindigen en een kitcar gaan maken.
Voor de motor incl alle spullen wil ik 4250€ hebben met onderhandel ruimte.
foto's volgen deze week.

Doe een goed bod. eventueel is hij ook in onderdelen te koop of de kleding apart.

890904334_5_jg7b.jpeg



890904445_5_oStn.jpeg


890904595_5_fYNW.jpeg


890904498_5_U8eB.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Upje voor deze bike.

Het kontje vind ik wel mooi staan bij hem, past ie netjes of hangt ie op half 11 vast?
 
Hij is netjes bereden. ik rijd hem altijd eerst goed warm. De vorige eigenaar kon zelf niks technisch gezien en bracht hem voor elk kleine dingetje weg. Ik heb hem nog niet zo heel lang maar er komt een kleintje aan dus dan maar iets anders.

Laat me raden kallekie je hebt een tl100os om in te ruilen. HAHA
 
Hij is netjes bereden. ik rijd hem altijd eerst goed warm. De vorige eigenaar kon zelf niks technisch gezien en bracht hem voor elk kleine dingetje weg. Ik heb hem nog niet zo heel lang maar er komt een kleintje aan dus dan maar iets anders.

Laat me raden kallekie je hebt een tl100os om in te ruilen. HAHA

Ja je hebt van die jongens met 2 linkerhanden _O- _O- die zelf nix kunnen

trap
 
Ik vind het niet leuk hoe jullie over mij praten ;)

Maar ik zou graag meer foto's zien. Ben niet geïnteresseerd, maar vind het een mooi ding om te zien.
 
ik zal het weekend even foto's maken. Ook van de waar de kuip niet zo mooi is dan valt het iig niet tegen als iemand komt kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan