Te koop R1 2002 incl dainese overal laarzen en helm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omhoog maar deze motor. ik Heb een buggy gezien voor 3500€ die ik ook wel voor 3250 kan kopen dus degene die dit geeft krijgt de motor
 
Heb je ook een laagste prijs zonder alles lijstje en een middle prijs zonder kleding lijstje etc. ? enigszins interesse (niet mijn kleurencombinatie maar wil best een dagje naar de spuitert ).

Je mag me dit wel pb-en :) want heb wellicht nog meer vragen aan je te stellen.
 
Laatst bewerkt:
even een kleine aanpassing. De motor mag weg voor 3250€ excl het pak enzo. Das 1000€ minder dan ik ervoor wil hebben maar dat zijn die spullen niet meer waard tweedehands
 
Hoe zit het verder met de slijtage onderdelen ? denk aan
banden
remschijven + blokken
kettingsetje
olie
etc.
 
Ha dwip,

k lees net dit topic en moest gelijk aan jou denken! Maar je had hem zelf ook al gevonden zie ik :)

succes met de verkoop kick
 
naja als je een geldboompje gevonden hebt hoor ik het wel. Ik had heiid te druk om te reageren.
ik was ff een weekie snowboarden. :)
 
en als de geinteresseerde hem niet willen kan hij ook in onderdelen weg als er genoeg mensen zijn.
 
zieke fiets... ik ben een dikke budget (en voornemen om rustig te rijden) wijziging aan het overwegen...

fiets van wodcameel maakt het er in ieder geval niet makkelijker op!
 
Mooi ding, ik was al een tijdje op zoek naar jou wodcameel. Ik wilde graag weten hoe je dat R6 kontje er op hebt gefabriekt en wat het heeft gekost? Nu heb ik al een andere motor :P Echter heb ik misschien wel interesse om deze erbij te nemen })
 
kijker is geweest en was cker geintresseerd. Hij moest nog een andere proefrit maken deze week.Met hem al wel rond gekomen over de prijs maar andere kijkers kunnen nog komen en met hem afgesproken weg is weg. ivm een auto die ik zsm nodig heb .
 
ligt eraan wat de staat van de kever is :). ik heb ook een aantal mooi gerestaureerde kevers zien staan waar ik eerst een tijd in rond kan rijden. Me dochter komt er namelijk binnen een aantal weken aan!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan