Te koop: R6 2006 -2011 velgen met regenbanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
De meeste velgen gaan inclusief setje banden voor 500 tot 600 euro.
Ik heb vorig jaar een zelfde set velgen aangeschaft voor 500 euro.. mag ook niet veel meer kosten voor een standaard set..

Succes met de verkoop. En als ze nog niet weg zijn over een 2 maanden, neem ik ze wel over voor 500. Mooie setje voor intermediates...
 
Ik heb een hoop pm's gehad, maar iedereen wil ze maar al te graag voor weinig overnemen.
Ik heb een vraagprijs in mn hoofd van 750 euro, dus wie het eerste in de buurt komt mag ze hebben.
500 euro kreeg ik voor mn R6 2000 velgen 3 jaar geleden. :+

Vorig jaar heb ik 150 euro betaald voor deftige! velgen van een R6 99 ;)
 
De meeste velgen gaan inclusief setje banden voor 500 tot 600 euro.
Ik heb vorig jaar een zelfde set velgen aangeschaft voor 500 euro.. mag ook niet veel meer kosten voor een standaard set..

Succes met de verkoop. En als ze nog niet weg zijn over een 2 maanden, neem ik ze wel over voor 500. Mooie setje voor intermediates...
Ach, elk bod wat een beetje in de buurt komt vind ik al goed, maar ik krijg niet eens meer biedingen van mensen. ;)

500 euro vind ik wat aan de weinige kant, maar ik zet je op het lijstje. :)

600 euro hebben we een deal.
 
Laatst bewerkt:
Ach, elk bod wat een beetje in de buurt komt vind ik al goed, maar ik krijg niet eens meer biedingen van mensen. ;)

500 euro vind ik wat aan de weinige kant, maar ik zet je op het lijstje. :)

600 euro hebben we een deal.

Top! Wat ik al zeg over 2 maandjes als ze er nog zijn en 500 is in orde, hebben we een deal.. Heb al 4 wielen voor de R6..
 
Wat voor regenbanden zijn het?

Zijn het toevallig:

125/80 Z 17 Dunlop radial KR191 414
190/55 Z 17 Dunlop Radial KR393 414

Laat maar weten wat er voor rubber rond de velg zit....
bvd :P
 
Wat voor regenbanden zijn het?

Zijn het toevallig:

125/80 Z 17 Dunlop radial KR191 414
190/55 Z 17 Dunlop Radial KR393 414

Laat maar weten wat er voor rubber rond de velg zit....
bvd :P
Yup, dat weet je goed. *D
 
Eerst die met 600 euro aan komt mag ze meenemen. :)
 
Inque heeft wel gelijk, ze zijn het geld echt waard. Zeker met de banden erom. De meesten doen ze gewoon te goedkoop weg, zoals ik ooit heb gedaan. Nu moet ik ze duur weer kopen. Wat ik overigens wel gedaan heb. Waar een ander dan weer van profiteert. En ik dus ene goede daad heb gedaan, grinnik.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan