Te Koop: Suzuki V-Strom DL 650 Touring (2006)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vreemd dat er zo weinig animo voor is.
Is toch een leuke goedsturende fiets...

Suc6 ermee

niet iedereen zit te wachten op een all-road motor.
Denk als je een racer of sportieve tourfiets had gehad, dat je em al kwijt was geweest.

En daarbij is een 650 cc all-road natuurlijk niet een van de snelste fietsen. Maar het rijdt zeker wel fijn. Dus je zult geduld moeten hebben op iemand die

- naar een all-road op zoek is
- liever een 650cc heeft dan de 1000cc

Hou je er ook rekening mee dat een maandje of 5 geleden de V-strom DL 650V met ABS nieuw 6999 heeft gekost?
En dat je vraagprijs 6000 dus niet zover van de destijds nieuwprijs af ligt?

Zet em eens op diverse andere aanbodsites zoals marktplaats, 2dehands, ricardo, speurders e.d.
Denk dat je dan sneller kans van slagen hebt. En misschien de prijs iets aanpassen.

iig suc6 met de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
DaDragon,

Bedankt voor je reactie en het meedenken. ;) Er zal idd wat liggen in de populariteit. Ik heb in eerste instantie ook niet zoveel haast, maar weg is weg denkt ik altijd maar. Nu staat hij ook maar in de berging.
Wat betreft de prijs is de 650 met ABS natuurlijk wel nieuw 6999, maar dat is ex aflevering, kentekenkosten en een hele kale uitvoering. Dus zonder handkappen, scottoiler, middenbok, en topkoffer. Al met al was deze machine 9000 nieuw, dus vind ik het niet geheel onredelijk om hier 6000 voor te vragen (let op: vragen!!) :X

Hij staat al op marktplaats, speurders enz dus ik wacht lekker af. :9

In ieder geval bedankt voor de aanvulling en opmerking.
 
Laatst bewerkt:
Zoals eerder gezegd, dit is een jonge motor... en die zijn lastiger te verkopen. Mensen die een V-Strom willen kopen kijken toch naar het gat tussen deze en een nieuwe. Zou je DL650 een paar jaar ouder zijn, was je hem vast eerder kwijt... ;)


ps... ik heb de mijne die afgelopen november (toen 30 maanden oud) verkocht aan een handelaar. Tuurlijk kreeg ik er minder voor dan gehoopt, of dan bij particuliere verkoop. Maar het scheelde me ook een hoop gezeur met aspirant kopers, je krijgt achterlijke biedingen en achterlijke vragen, twijfelaars en zeikerts aan de lijn. Bovendien was de uiteindelijke prijs toch interessant genoeg, omdat ik extra korting kreeg op m'n nieuwe motor zonder inruil. Het voordeel was hoger, dan het nadeel... ;)

Dus of geduld hebben en hopen dat je hem voor de zomer kwijt bent, of een handelaar benaderen en een mindere prijs accepteren...
 
Heb op dit moment 3 geinteresseerden. Maar of het wat wordt?? :?
Ik heb in ieder geval al even contact gelegd met de plaatselijke motorzaken voor het in consignatie geven van de motor. Maar dat scheelt ook al met de 1 of de ander
 
Heb op dit moment 3 geinteresseerden. Maar of het wat wordt?? :?
Ik heb in ieder geval al even contact gelegd met de plaatselijke motorzaken voor het in consignatie geven van de motor. Maar dat scheelt ook al met de 1 of de ander

Mocht dat allemaal niets worden laat het mij dan even weten :P Heb aan de ene kant wel interesse maar moet ook mijn eigen motor kwijt!
 
Mocht dat allemaal niets worden laat het mij dan even weten :P Heb aan de ene kant wel interesse maar moet ook mijn eigen motor kwijt!

Hoi Dizzie,

1 verkoper hoeft niet meer, maar anders biedt je je motor toch ook gewoon aan.
Dan heb je 3 opties (ik weet niet wat voor motor je hebt)
1. Je verkoopt jouw motor en koopt mijn motor en legt er wat bij })
2. Je verkoopt jouw motor en koopt mijn motor en houdt wat geld over *D
3. Je verkoopt jouw motor voor hetzelfde geld als mijn motor moet opbrengen O-)

Groetjes
 
Hoi Dizzie,

1 verkoper hoeft niet meer, maar anders biedt je je motor toch ook gewoon aan.
Dan heb je 3 opties (ik weet niet wat voor motor je hebt)
1. Je verkoopt jouw motor en koopt mijn motor en legt er wat bij })
2. Je verkoopt jouw motor en koopt mijn motor en houdt wat geld over *D
3. Je verkoopt jouw motor voor hetzelfde geld als mijn motor moet opbrengen O-)

Groetjes

Nou ik vind de V-strom een mooie fiets, maar had een beetje mijn zinnen gezet op een Fazer. Maar denk dat ik hier toch ook maar eens op moet gaan proefrijden :)
Als ik mijn motor niet verkoop ga ik nog een zomer ermee door of ik ruil hem in ;)

Ik wil wel ruilen :P
 
Mooie fiets, heb zelf op zo'n ding gereden op een demodag afgelopen weekende, ik was blij verrast.
hellaas laat het studentenbudget deze motor niet toe
 
Mooie fiets, heb zelf op zo'n ding gereden op een demodag afgelopen weekende, ik was blij verrast.
hellaas laat het studentenbudget deze motor niet toe

Ja, wat dat betreft valt het niet mee om student te zijn }) . Dat is dan flink sparen of naar iets ouders kijken :X
 
En anders? :P Ik moet even gaan proefrijden in de omgeving hier, waarschijnlijk donderdag! Dan moet ik even gaan overleggen adetombe :) Almere is +/- 2 uur rijden dus ik moet zeker weten dat het wat is voor mij! Anders mail mij even op koen86 apestaartje home nl en leg even uit wat je planning is of hoe het ervoor staat!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan